👉 Waarom lid worden?
Klik hieronder en word vandaag nog GRATIS lid!
Geachte lezer,
Vanmiddag de brandstofpomp (elektronica gedeelte) en distributieriem etc vervangen en laten lopen. Perfect en reed als een zonnetje tijdens de proefrit. Een half uur later na het starten sloeg de motor na drie seconden af. Dit doet hij steeds behalve als je de toeren opvoert, dan blijft hij lopen. De motor klinkt stationair ook rauwer als normaal bij stationair toerental. Kappen van distr. Verwijderd en het viel ons op dat de bovenzijde van de distr. Riem slapper stond en de onderzijde van dezelfde riem strak. Nog een keer laten lopen, sloeg weer af maar de distr. Riem stond nu weer wel strakker..
Heeft iemand dit eerder aan de hand gehad en wat zou het probleem kunnen zijn ?
Vriendelijke groet
Michel
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
Wat was de reden voor het vervangen van de elektronica van de brandstofpomp?
Brandstofpomp probleem komt vaak voor , na pompwissel moet deze ingelezen worden i.v.m. startonderbreker.
Riemspanning komt door spanrol , na stilvallen van motor kan deze iets terugdraaien en bij starten is deze weer normaal.
De reden was, plots stilvallen van de motor tijdens het rijden op de snelweg, knipperen gloeispiraal lampje, foutcode 01268 , N146. Niet meer kunnen starten. Electronica laten reviseren en na montage pomp en distributie liep alles gewoon goed ook tijdens de proefrit. Er staat mij bij dat pompen vanaf 2002 niet meer ingelezen hoeven te worden en hoe kan het dan dat motor wel gewoon liep, opnieuw gestart kon worden zonder dat de motor afsloeg? Het probleem deed zich later op de dag pas voor dus. Ik hoor graag van u!
10 jaar
Lijkt er toch op dat ie niet helemaal goed op tijd staat.
10 jaar
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Audi A4 of stel zelf een nieuwe vraag.
10 jaar