Nieuwe banden (rond, gebalanceerd etc)juiste uitlijning, velgen niet krom etc. Bandenboer en dealer kunnen niets vinden!En toch voel ik reactie in het stuur en in de gehele auto rare trillinkjes en reacties op diverse snelheden. Als de wagen "koud" is het meest en indien warmer de klacht op steeds hogere snelheid! (Stuiter niet uit de wagen maar toch! een a6 dient te glijden!! over de weg) Het is audi nr 4 dus spreek een beetje uit ervaring!
Wie heeft de oplossing!
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
misschien eens vragen of ze de finishbalancer uit de kast willen halen....
als ze dat nog niet hebben gedaan..
suc6
een finischbalancer zou ik voorkomen!
een schakelbak is zeker niet blij met dit soort akties!!
afblijven van dit onding!
paul,
wellicht zijn het nieuwe wikkie/wakkie banden?
Good Year excellence "nieuwste van het nieuwste"205-55-16.
Dus geen wikkie/wakkiebanden dacht ik zo.
19 jaar
hoi rene
deze banden zijn prima onder deze auto!!
paul,
een finishc balanceer apparaat is toch wel het laatste, het moet op de normaale manier goedkunnnen.
geen hoogteslag in de banden? een neiuwe band kan wat aan mankeren, komt vaker voor.
en anders zoeken in de aandrijfing of kogels etc etc.
maar zou die finich balanceerder nog maar ff achterwege laten.
zoals paul zegt , zo'n ding is geen vriendjes met de versnellingsbak.
het kan wel maar dan moet iemand in de auto zitten en de wielen aandrijven met de motor ong 60 km/h op de teller, dus niet aandrijven met de finishbalancer.
anders de aandrijf assen eruit halen , dan kun je wel balanceren met de finisch balancer , is wel een beetje meer werk maar als het echt niet anders kan....
een auto zonder aandrijfas neer zettten???????????????????
en dan gaan rollen op de scooter??????????????????
dit gaat fout, goed fout. dat gaat naven en lagers kosten.
en daarbij met de finisch balanceerder hoor je alles te balanceren, dus ook de aandrijfing, anders kun je net zo goed op het normale apparaat doen.
je zit mis mb man.
jullie snappen er echt niets van hé, lees goed wat er achter mijn naam staat ,zo balanceer ik al 25 jaar probleemauto's uit
:^) gaat het nog!!
Zijn het originele velgen,en goed gecentreerd op de naaf?(eventueel met voelermaatjes contr.)Koud zit er overdreven gezegd iets een platte kant op de band en alle wielophangrubbers zullen iets stugger zijn.Is het een quattro?
moet eerlijk zeggen!!
dit is geen audi probleem opzich!
moeilijk geval zo vanaf het beeldscherm gezien!!
paul,
ja hoor paul het gaat nog goed hoor alleen een beetje beverig
Audi vrienden fijn dat jullie zo meeleven en oplossingen aandragen! Maar misschien een domme vraag!!!! Kan het niet iets motorisch zijn! Bij optrekken merk ik het niet / veel minder. Maar op de cruise control wordt het pas echt merkbaar!
Misschien kunnen jullie hier iets mee.
gr. René
19 jaar
Alle rare trillingen zijn voorbij!!! Je wilt het niet weten hoe!
Heb de nieuwe v-power diesel van shell getankt en wat schetst mijn verbazing..........binnen 100 km alle klachten verdwenen. Waarschijnlijk was de motor vervuild (diesel Makro)!!!!
Ik ben verschrikkelijk blij en dank jullie voor alle moeite!!
19 jaar
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Audi A6 of stel zelf een nieuwe vraag.
19 jaar