als ik mijn cruise control aanzet gaat deze in de loop van 5 minuten langzamer lopen.dus hij houd geen constante snelheid vast.hij zakt een paar kilometer per uur.als ik dan het gaspendaal aanraak gaat hij weer omhoog,waar na hij weer langzaam afzakt.
weet iemand wat dit kan zijn.
de gasklep en relais zijn al vervangen
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
zit er geen vacÜumsturing hierop? Slang/aansluiting lek? Of buffer te klein? P. Kelder; audispecialist??
hallo ad..
idd, een vacuum lekkage.. een kwestie van zoeken!
paul,
DAMN paul.. wéér goed gegokt en bevestigd door jou. :-) I Worship The Master hahahahha
http://img292.imageshack.us/img292/9572/..." border="0" alt="Free Image Hosting at www.ImageShack.us" />
GGGGGRRRRRRRRRRRRRRR!!
hahahaha.. gelukkig zijn er nog mensen hier die wel geloof hebben in mijn kennis en kunde.. vandaag had ik mijn eerste hate-reactie
http://img289.imageshack.us/img289/2703/..." border="0" alt="Free Image Hosting at www.ImageShack.us" />
JAAAAAHAA!! die alex red zich best!
helemaal into plaatjes die Paul..
Marreeeh.. hoe goed ben jij met een Audi 200 Turbo uit 1986 met KG motor??? :-)
nou laat ik het zo zeggen! normaal verlaat niet één auto de werkplaats voor dat een probleem is opgelost!
dat is het uitgangs punt!
(tenzij de boel uit de klauwen loopt kwa kosten) maar dat is de keus aan de eigenaar!
paul,
Mooi; komt ie..
Groep N geprepareerde motor, rijdt na 6 ronden minder goed, houdt in. Rollenbank probleemloos, vertoont geen kuren. Conventionele onsteking erop; were briljant lopen (alleen hgaatje inde zuiger hihi .. oeps)
Motorbedrading compleet vernieuwd, storingsgeheugen leeg (hitachi) ook bij nieuwe tellerunit. Andere computer hetzelfde probleem. Pingelsensor en inlaatluchttempsensor al vervangen..
Nu jij weer hihih
zonder iets gezien te hebben blijft het gokken
in hoeverre is deze motor geprepareerd ??
paul,
groep N, dus max naar fabriekstoleranties.. Ooit bij Carly Motors gebouwd.. (heb het zelf erna nog 2x goed moeten doen hahahaha)
Is ook een beetje gemeen van me; er is niet uit te komen bij deze motor. Zelf verdenk ik een te hoge compressie. Ding heeft standaard al een idioot hoge compressie voor een turbo motor, en dan hebben ze bij Carly (wrsch) het onderblok gevlakt aan de bovenkant.. dus Nóg meer compressie...
Maar zeker weten doe ik het nog steeds niet
pfffffffff!!
met dit soort gevallen hou ik mij nooit bezig! maar een maat van me wel!! misschien kan hij jou wat info geven die is er dagelijks mee bezig!
(die doet namelijk een beetje in oud ijzer!!) geintje! ;--))
paul,
Howell racing fuel, heb je ook een mooie witte uitlaatpijp!!
hahah ik had je gewaarschuwd ooit ergens in een topic..
Voor de info is het leuk, maar de auto staat al 5 jaar in de mottenballen en doe er niets meer mee.. en als hij er weer uitkomt wil ik er toch maar gewoon een v8 uit die tijd ingooien of meteen een dikke quattro A1/A2 motor.. ben je ook meteen klaar met de peekaa's voorlopig hahaha
thx and goodnight !!
Henkie.. hoog octaan zeker?? Brrr.. ik zie ineens een visioen van 10 gesmolten klepjes voor me
110 ofzo, gebruikten we op zandvoort bij de 'newtimers'. Weet alleen nog dat ik hardstikke stoned was als ik onze auto getankt had!!
henkie!
ben jij bekent met de stock-car race!
paul,
haha, wij hebben met die audi nog de zomeravondcompetitie gedaan toen die net was begonnen.. ben nooit stoned geworden, hooguit van de CO maar wel bijna out van de hitte..
Ik ruik een nieuw topic; Autosport divers!!!!!
bedankt voor de goede raad,heb nog geen tijd gehad om het te onderzoeken.Ga dit doen zodra ik ertijd voor heb.
als ik weet wat het is laat ik het weten.
ad de waal
19 jaar
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Audi A6 of stel zelf een nieuwe vraag.
19 jaar