auto
close

Word Nu Gratis Lid van Problemcar.nl! 🚗💡

👉 Waarom lid worden?

Klik hieronder en word vandaag nog GRATIS lid!

Gratis lid worden

Audi Coupe 1989: radiatorvin slaat aan bij 94 graden

Bouwjaar: 1989, Brandstof: Benzine, Motorcode: 2.3 10v

hallo mijn koel vin slaat volgens mij veel te vroeg aan , ongeveer bij 94 graden is dat normaal ,wat kan daar de oorzaak van zijn, en bij welke temp moet het normaal aan slaan gr b.slaghuis

Geplaatst door

b.slaghuis (0)

al 19 jaar lid

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.

Reacties

denk dat het wel aardig goed is staat je temp.meter mooi in het midden tijdens het rijden?zo ja mooi laten zitten zo

poppekast 0
badge

15 jaar

ja hij staat in het midden bij 90 gr maar als ik ff in de stad rij slaat ie constant aan tewel bij andere auto de vin aanslaat bij 104 gr ongeveer en de mijne bij 94 lijkt mij niet ok en is iritant

b.slaghuis 0

15 jaar

Berry,

heb zelf lange tijd een 2.3E gehad. De Koelvin heeft twee snelheden. Een lage snelheid die even na 90 graden inkomt en een hogere snelheid die omstreeks 100 graden inkomt. Die lage snelheid sloeg bij mij tijdens stadsverkeer ook regelmatig aan. De hogere snelheid slechts in uitzonderlijke situaties. Bij vergelijking met andere auto dus wel even in de gaten houden of het hier ook om de zelfde snelheden gaat.

Groetjes Dirk

Gar57nl3456 0

15 jaar

Zie het probleem niet als de fan bij 94 aanslaat, lijkt mij vrij normaal toch? Beter dan dat hij te laat aanslaat

svaleras 155

15 jaar

Ik heb dezelfde Coupe en bij mij doet ie precies hetzelfde, hij gaat gewoon ff kort aan, op een lage snelheid, in de zomer in de file wil ie wel eens op hoge snelheid te keer gaan...ik heb dit al 5 jaar en nog nooit enig probleem gehad hiermee.

markdekker 0

15 jaar

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Audi Coupe of stel zelf een nieuwe vraag.