deze auto heeft een lekke egr koeler gehad , nieuwe opgekomen maar sindsdien zit er een irritante "nagel" in
de verstuivers al laten reviseren (zaten wel muurvast en met slagtrekker er uit moeten slaan...) maar heeft niet het
gewenste effect gehad.
heeft geen foutcodes , start normaal , rookt niet...
stationair klopt hij meer als normaal en tijdens het rijden doet hij het ergste als je in het deellastgebied zit.
echt nagelen dan...
het is trouwens een automaat...
iemand nog een idee of ervaring , dacht zelf misschien nog aan een ijkwaarde maar hier kan ik met een snap-on en een bosch niks
over vinden...
de vergelijking tussen de inspuitwaarde is ongeveer 1 graad. in de datalijst.
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
Hoe staat het met de brandstofdruk op de rail?
het zijn gewone verstuivers dus nog geen common rail...
Excuus...
Dit systeem ken ik verder niet
controleer de timing van je brandstofpomp.....
Hier is niks aan veranderd eigenlijk , de ketting is niet losgeweest en de pomp ook niet...
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je BMW 3-serie of stel zelf een nieuwe vraag.
13 jaar