deze auto heeft een lekke egr koeler gehad , nieuwe opgekomen maar sindsdien zit er een irritante "nagel" in
de verstuivers al laten reviseren (zaten wel muurvast en met slagtrekker er uit moeten slaan...) maar heeft niet het
gewenste effect gehad.
heeft geen foutcodes , start normaal , rookt niet...
stationair klopt hij meer als normaal en tijdens het rijden doet hij het ergste als je in het deellastgebied zit.
echt nagelen dan...
het is trouwens een automaat...
iemand nog een idee of ervaring , dacht zelf misschien nog aan een ijkwaarde maar hier kan ik met een snap-on en een bosch niks
over vinden...
de vergelijking tussen de inspuitwaarde is ongeveer 1 graad. in de datalijst.
Geplaatst door p.fenslage (0) PRO , lid sinds 21 jaar geleden
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor BMW 3-serie? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je BMW 3-serie of stel zelf een nieuwe vraag.
5 Reacties
koende2 (0) PRO, 12 jaar geleden
Hoe staat het met de brandstofdruk op de rail?
p.fenslage (0) PRO, 12 jaar geleden
het zijn gewone verstuivers dus nog geen common rail...
koende2 (0) PRO, 12 jaar geleden
Excuus...
Dit systeem ken ik verder niet
Patje8412 (0) PRO, 12 jaar geleden
controleer de timing van je brandstofpomp.....
p.fenslage (0) PRO, 12 jaar geleden
Hier is niks aan veranderd eigenlijk , de ketting is niet losgeweest en de pomp ook niet...