Sinds de montage van M5 remmen rondom incl stalen remslangen Brembo schijven en ferodo DS2500 sport blokken
Grijpt de abs te vroeg in naar mijn idee
ik heb gereden met een echte M5 geen probleem
Ik heb ook al contact gehad met de technische afdeling van Bosch de technische gegevens van een 525 en een M5 deze zijn hetzelfde zelfs de abs ringen en de sensors zijn gelijk
Aan de banden maat ligt het niet
ik heb gereden met 235-45-17 romdom en 255-40-17-achter
wie heeft er een idee wat het kan zijn
alvast bedankt
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
is de ring niet beschadigd op het wiellager?
Nee echt alles is nieuw aan het remsysteem
19 jaar
Zijn de sensoren goed afgesteld?Deze moeten een bepaalde afstand hebben sensor-tandkrans/zonder lagerspeling bij een 525 voorzijde 0.18-0.71 achterzijde 0.15-0.88
19 jaar
daar is ook naar gekeken ze zijn ook schoongemaakt
19 jaar
Je kunt een pulserende remwerking voelen door oa lagerspeling te groot,remklauw tov schijf niet in lijn,je remschijf slingert,overmatig verschil in dikte van schijf.Zoals je al zei heb je nieuwe delen dus een aantal zijn weg te vinken.Wat ik niet weet is of er iets van het abs via de computer van je auto ingesteld kan worden omdat de abs specifiek op bv carsoft uitleesprogramma vermeld staat.Mogelijk weet een ander forum lid dit wel.
19 jaar
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je BMW 5-serie of stel zelf een nieuwe vraag.
19 jaar