bak bonkt bij schakelen wat kan dit zijn
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
dag fred
ja dat kan van alles zijn maar de ophang rubbers van de bak en zijn die goed is de hardy schijf nog goed dat is de rubber overbrenging van bak naar aan drijfas en als ergste kan zijn als hij verlaagt is dat de op hang punten van de achteras zijn uit gescheurt die zitten aan de onderkant te hoogte van de achterbank en als aller ergste de pion as uit geslagen van de achteras
dank je wel oempf ik ga dat even nakijken
16 jaar
nou oempf.. heeft echt en dan ook echt niks te maken met verlagen.. Het is gewoon een fout van BMW.. omdat ze geen sterke chassie gemaakt hebben voor de overbreng van je motor. Meestal scheurt het aan de linkerkant en gaat door naar de rechterkant. Het bonken heb ik ook 318i e46 1998 bj uit verschillende overzoeken waaronder die van mij ben ik tot conclusie gekomen dat het dubbele massa vliegwiel hiervoor de boosdoener is incl je SAC (self adjusting clutch). Er zit te veel speling in waardoor ie niet de klappen kan opvangen en dus doorgeeft aan de differentieel. Je hoort het ook als je schakelt dat het gebonk van achterkomt. Nog een mogelijkheid kan zijn dat het differentieel ophangrubber gescheurd is wat vaak voorkomt. Subframe rubbers achter scheuren niet zo snel uit maar is ook een mogelijkheid maar vliegwiel is eigenlijk de boosdoener. Ik moet die van mij nog doen plaat en vliegwiel andere gebruikers hebben nu geen last meer van dhr edwin1970 heeft veel onderzoek gedaan en is ook tot conclusie gekomen dat de vliegwiel defect is. De kosten kan tussen 400 of 700 euro oplopen.
16 jaar
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je BMW 3-serie of stel zelf een nieuwe vraag.
16 jaar