BMW 3-Serie: caradan bevesteging los gescheurd van de charsie

Bouwjaar: 1992, Brandstof: Benzine, Motorcode: 2500

hallo ik ben bibi
vandaag hoorde ik gepiep bij het optrekken leek wel op en oude veer reed direct naar en kennis op de brug bleek dat de charsie gescheurt is los me bout en al van de cardan linker kant aande rchter kant was het al en ker vast gelast wist ik niet want ik heb de auto pas maar hebben ze verkeerd galast steun tegen de scarsie gelas dus zit er geen speeling meer vandaag trok hij de lingker kant eruit vette scheur dus van wie ik de bmw gekocht had heeft mij hier niks oveer gezegt maar hij wist wel dat ik met kinderen rij in de auto .. geen gevoel blijkbaar want het is levens gevaarlijk

maar nu moet het gelast worden weet iemand wat ik het beste kan doen om dit goed te maaken zo dat het niet weer gebeurt ondanks sportief rijstijl

bibi1

Geplaatst door bibi1 (0) , lid sinds 14 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor BMW 3-serie? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

19 Reacties

anoniem-1573996169 (0), 14 jaar geleden

dan kijk ook maar gelijk even de plek waar de draagarm rubbers op chassies zitten daar scheuren ze ook allemaal in

CARS&MOTORS (0) PRO, 14 jaar geleden

en de schokdemper bevestiging scheurt ook regelmatig los
nieuwe delen bestellen en erin lassen is de enige juiste en goede manier
als je het aan elkaar last scheurt het binnen kort naast de las weer door

Mausx (0), 14 jaar geleden

Goed laten lassen door een bekwaam iemand, desnoods een gebruikt stuk van een donor-auto erin laten lassen.

En leestekens gebruiken, leest een stuk makkelijker. af en toe eens op enter drukken helpt ook.

bibi1 (0), 14 jaar geleden

Ik Heb Geen Andre Scheuren Ondekt Tot Nu Toe Maar Ik Zal Nog En Keer Kijken Of Er Meer Is

Dos En Andre Brug Erin Lassen Is Beter Maar Als Dat Iets Schuin Erin Gelast Wordt Is Het Nie Goed Denk Ik

En Of Het En Sedan Of Coupe Is Maakt Dat Niet Uit De Niewe Brug Die Van Mij Is En Coupe

En Bedankt Voor De Snelle Reacties

CARS&MOTORS (0) PRO, 14 jaar geleden

coupe is dacht ik anders

bibi1 (0), 14 jaar geleden

oke

bibi1 (0), 14 jaar geleden

maar extra verstevigen van binnen onder de bank hoe moet dat precies ?

Mausx (0), 14 jaar geleden

daarom zeg ik, laten lassen door een bekwaam iemand, die weet wel hoe het moet.

kwestie van een ander deel er in lassen en extra verstevigingen aanbrengen.

super trouwens, leest stukken beter zo!

stefan84 (0), 14 jaar geleden

Nu is hij ook nog gescheurt, had je andere topic gelezen en gaf daar al aan dat je niet van dat soort rare capriolen met uithalen met volle gas wegtrekken ( piepende banden ) daar lijkt alles 10x erger van, en ook de kans op scheuren van de achteras word duidelijk groter!

Maar nu is het kwaad al geschied! Je komt zowiso de hele achteras eronderuit aan het halen, goed laten lassen, dus ook versterken van de binnenkant d.m.v. een paar dikke platen, als je het ook van binnenuit goed versterkt, gebeurt het niet nog eens, in Engeland zijn er bv verstevigings kit's te koop voor een leuk bedrag..

bibi1 (0), 14 jaar geleden

niewe stuk inlassen snap ik wel .
maar extra verstevgen kan iemand uitleg geven hoe dat moet want de lasser kan mij van alles wijs maaken als ik
niet weet hoe extra versteveging zit
versterken van binnen hoe moet dat ?

stefan84 (0), 14 jaar geleden

Als je hem van binnen in wilt verstevigen, kom je ter hoogte van de ophanging aan de binnenkant de plaat aan het weg slijpen, anders kun je hem niet verstevigen d.m.v. een plaat bv..

Het is even werk, maar als je dat niet goed doet, komt het binnen de kortste keren terug, en dan heb je weer hetzelfde verhaal + dubbel werk en dubbele kosten en dat zou zonde zijn..

Kijk hier ook eens even : http://www.turnermotorsport.com/html/det...

bibi1 (0), 14 jaar geleden

klopt bedankt !
ik breng m maandag weg
2.5 mml plaat is dat voldoende?

Willem12089 (0) PRO, 14 jaar geleden

Bekend probleem, inderdaad, heb er hier ook al 1 gehad met zelfde Probleem, gebeurd bij redelijk normaal gebruik..

Dat wil zeggen: Lekker door rijden, en af en toe GOED doorhalen, waar je een 2500 voor koopt natuurlijk...

maar niet driften spinnen en slippen al die ongein..

Wij bij de BMW gevraagd, zeggen ze onbekend probleem

BMW is een 93er 325i Vanos in zeer goede conditie...

We hebben dit door een autoschade bedrijf laten lassen.

Wij hebben gelijk los verkrijgbare BMW M3 Verstevigings plaatsjes er bij laten lassen..

Willem

bibi1 (0), 14 jaar geleden

maandag wordt hij gelast met 2.5 mml plaaten
moet voldoende zijn zegt de lasser
klopt dat wel ?

bibi1 (0), 14 jaar geleden

waar hij je de m3 plaaten bij de dealer
en wat kosten die
en is dat beter dan plaaten lassen?

Willem12089 (0) PRO, 14 jaar geleden

Je zou ze even moeten zoeken, de eigenaar van de BMW had ze gevonden op internet bij een BMW specialist.

Willem

bibi1 (0), 14 jaar geleden

ga ik doen bedankt

bibi1 (0), 14 jaar geleden

goed warm gereden en getest houd niet meer in trekt goed door

vreemd . ja

maar ben wel tevreden wat het was weet ik niet

denk vuile injectoren die nu vrij zijn weet het niet zeker

bedankt voor alle reacties

bibi1 (0), 14 jaar geleden

hij gelast voel niks raars

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je BMW 3-serie of stel zelf een nieuwe vraag.