close auto
close

Surf Advertentievrij op Problemcar.nl!

Geen afleiding meer, alleen de antwoorden die je zoekt. Word VIP en geniet van een volledig advertentievrije ervaring.

Word VIP voor slechts €1,99 per maand!

Word vip

BMW 3-Serie: E46 330d 184pk

Bouwjaar: 2000, Brandstof: Diesel, Motorcode: 3.0d

dag mensen. ben nieuw hier op de forum.
ik had een paar hulpjes nodig.

ik ben van plan om een 330d e46 184pk te gaan aanschaffen.

maar de km stand is 190 000. is dat niet veel? of op wat moet ik letten bij deze km stand?
is dat veel voor eventueel chiptuning?

op andere forums kunnen ze niet antwoorden op deze vraag

graag jullie hulp.

bedankt.

Geplaatst door

serdy (0)

al 16 jaar lid

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.

Reacties

Veel is het niet voor een diesel, maar dat ligt natuurlijk ook een beetje aan de prijs die je ervoor betaald.
Dingen waar je op moet letten zijn de usual dingen van een E46 lijkt mij. Draagarmen, gescheurde subframes, bonken bij het schakelen.
Ik zou hem iig even langs een dealer of ANWB keurings station brengen voordat ik hem kocht. Het kost wel wat maar dan heb je wel zekerheid.

Qua chipppen... is 184pk en 390 Nm niet genoeg dan? Ik ben zelf al redelijk tevreden met mijn 136pk en 280 Nm...
En als ik hem zou chippen dan zou ik niet zomaar een chip op MP kopen maar naar een echter specialist gaan die de auto op een vermogensbank zet en dan de software aanpast.

boccaccio 0

16 jaar

ik ben van belgie. ik betaal de wagen een klein 10 000 euro. met M pack Full opt. behalve navigatie.

serdy 0

16 jaar

boccaccio, bonken bij schakelen is vrij wel bij elke BMW E46 een last. of je een goeie koopt nu of niet het is niet te voorspellen. Voor de draagarmen is het wel zo dat het vaak vervangen moet worden maar, het ligt er ook aan in welke steden je rijdt en je rij style. Belgie heeft veel vlakke wegen en dus zullen je draagarmen minder belast worden. 190.000 KM diesel is niks.. BMW kan makkelijk 300.000 KM halen mits de goede zorg krijgt. Ik zou zeggen ja, laat hem controlleren op schade chassie bij ANWB en geheel onderkant van de auto of er niks raars is en dan pas kopen. Trouwens is de auto met NAP..? of geld dat niet in belgie?. PS.. scheuren uit de bodem komt eigenlijk meest voor bij deze motor klassen.. dus kijk wel uit.

vegito 0

16 jaar

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je BMW 3-serie of stel zelf een nieuwe vraag.