Op de snelweg met een snelheid van 80km bleef ik rijden en toen ik bij de stoplicht stopte hoorde ik een geluid zoals me uitlaat los zat en tege grond raakte of zoals die ijzeren plaatje boven je kat of middendemper dat ie loszat en tege iets aan zat de scheure, dus het was een lichte geluid en toen ik optrok hoorde je niks meer. en 10 minuten rijden weer gestopt bij stoplicht hoorde je het heeel hard klonk als een waterpompgeluid maar dan veel erger en na een tijdje rijde had ik geen stuurbekrachtiging meer accu lampje was aan en dus ik wou snel ergens stoppen maar omdat dat niet kon reed ik nog 10min. door en werd ie bijna warm dus meteen gestopt dus motorkap opengedaan en zag ik me koelvin bijna losjes die zit op het waterpomp dus die was al stuk ma ik vroeg me af waarom zou de waterpomp er bijna helemaal uitkunne als die stuk is is dat normaal?? het is een bmw 320i cabrio blok m52 benzine 6cilinder 24v het is vanavond gebeurd kwam mijn collega en hebben we hem binne bij de garage gelegd ma dit komt mij eerste x voor dus ik ga er morgen aan werken auto heeft ook wel 4maande stil gestaan km stand is 130.000 wat kan er allemaal stuk zyn zodat myn multieriem eruit gaat??
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
Mag het na 130.000km en elf jaar? Let goed op alle draaiende componenten en vergeet de spanrol(len) niet.
pers je koelsysteem voor je gaat rijden na rep af om een lekke koppakking of andere schade uit te sluiten
en ontlucht m goed
weet iemand hoe ik mn multiriem moet vervangen van mn 525tds e39 uit 99??? wat moet er dan allemaal af??graag tips
15 jaar
[quote=heid]weet iemand hoe ik mn multiriem moet vervangen van mn 525tds e39 uit 99??? wat moet er dan allemaal af??graag tips[/quote]
effe eigen topic openen
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je BMW 3-serie of stel zelf een nieuwe vraag.
16 jaar