close auto
close

Surf Advertentievrij op Problemcar.nl!

Geen afleiding meer, alleen de antwoorden die je zoekt. Word VIP en geniet van een volledig advertentievrije ervaring.

Word VIP voor slechts €1,99 per maand!

Word vip

BMW 0: Problemen met Blazer/luchtstroom BWM 320d bwjr 2000

Bouwjaar: 2006

De blazer van mijn BWM heeft kuren. Eigenlijk doet hij het niet of nauwelijks meer. Af en toe begint hij wel weer te blazen maar stopt er dan ook snel weer mee of slaat een tijdje heel kort na elkaar aan en uit, maar hij blijft niet meer constant blazen.

Ik ben naar de garage geweest en zij weten eigenlijk ook niet wat het is. De electronica is het zeker niet want deze hebben ze doorgemeten en deze was ok. Aangezien de blazer heel af en toe wel werkt is het volgens mij waarschijnlijk niet de motor van de blazer of de weerstand.

Kent iemand dit probleem of heeft iemand een idee wat het zou kunnen zijn. Toevallig kwam ik laatst eenzelfde geval tegen van iemand met een 320i ook bouwjaar 200.

Geplaatst door

Paul79 (0)

al 18 jaar lid

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.

Reacties

Als de ventilator volgens de doormeting wel de juiste spanning krijgt kan het alleen an de motor van de ventilator liggen, kapotte lagers, etc.
Dat wil niet zeggen dat hij helemaal niet meer lopen wil, alleen dat hij begint te werken, lagers worden heet en lopen vast tot ze afgekoeld zijn etc.

Weerstand is ook een probleem, gaan ook wel stuk, maar dat kun je meten.

Cor

Cor1822 0
badge

18 jaar

Uw kachelweerstand is defect , zit rechts in de kachel schuin achter het handschoenen kastje ook wel egel genoemd door zijn stekelige uiterlijk zie ook http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?...
03 FINAL STAGE UNIT 1 64116920365 $83.70

bmwf1 0
badge

18 jaar

Bedankt voor jullie reacties, maar dit is precies het probleem wat ik bedoel. De een zegt de weerstand en de ander de motor van de ventilator. Ik ga er denk ik gewoon een nieuwe weerstand in schroeven en kijken of het dan verholpen is, ik denk dat dat de beste optie is.

Paul79 0

18 jaar

De weerstand (en spanningsval) is op te meten.

Daaraan kun je zien of deze weerstand nog goed is of kapot.

Cor

Cor1822 0
badge

18 jaar

weerstand stuk en niets anders

bmwf1 0
badge

18 jaar

had ik al verteld dat uw weerstand defect is met de symptomen die u beschrijft ? Zo nee uw weerstand is stuk

bmwf1 0
badge

18 jaar

inderdaad wat gert zegt: 100% de weerstand, komt zeer geregeld voor.

marcel.

marcel6952 0
badge

18 jaar

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je BMW 0 of stel zelf een nieuwe vraag.