ik heb na 5 a 10 min een vreemd draaiend geluid wat van de onsteking/ bak /moter
af komt
zet dan uit start gelijk is het er niet maar komt wel terug
wat we voor de tijd gedaan hebben is de kap van de onsteking los gehad en een vacum slang die van de ontsteking naar de bol onder moter gemonteersd is
nu bleek echter dat de slang niet tegen he vacum en samen geknepen want na half na montage begon geluid trok goed schakelde niks aan de hand totdat gas terug
moest en weer moest optrekken bij een stoplicht berg op
toen begon het geluid
was twee minuten van huis heb stil gezet en dacht dat kap van de ontstekingkap
mischien los zat was niet zo
ik starte hem en het geluid was weg maar kwam na 5 minuten weet terug
wat toen zag dat slang samen geknepen werd van vacum heb toen de oude slang
weer er opgezet maar het probleem blijft zich voor doen
op het moment dat begint hij ook moeilijk te schakelen en minder trekkracht
de bak is twee jaar geleden gereviceerd.is een tr 70 bak met vier versneli9ng
koud staat de piel van de olie hoog
en zakt naar het goede peil zover weet is mijn bak niet vacum gestuurt
oile mooi rose kleur
heb nieuw slangen gezet iets grotere diameter
lopen twee slangen een van de onsteking naar de bol
de andre zit er vlak bij loop via een dubble fitting naar ergen naar de voorkant van het blok kwam wel dat de bovenste lucht aan kon zuigen
maar dat was zo
hij loop ook onregelmaatig statinair wat voor de tijd ook niet was door er met door die samen geknepen slang
de ene zegt de bak de andre de onsteking
zo zie als je vervang wat poreus en geknikt is en je denk dat waar
dat toe
wie heeft oplossing hier in arnhem zijn we het spoor bijster ieder geval
bob proost bedank alvast
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
Beste Bob probeer dit verhaal eens iets beter op te schrijven dat leest een stuk makkelijker.
Wij begrijpen er zo maar weinig van.
Gr. Harry
hoi bedankt gvoor je reaktie
wist ook niet hoe ik dit moest omschrijven
wat we gedaan hebben voor dat de klacht begon
is een toureteller probren te installeren
waarbij we de kap van de onsteking hebben losgehad om stekker te plaatsen voor het sinaal van de onsteking
omdat we de kap binnen toen open hadden en er vacumslang poreus was en
poreus hebben we die vervangen.
toen ben naar huis gereden starte goed, en er waren ook geen problemen totdat naar kwatier op een helling moest afremmen voor stoplicht
omdat nog steeds langzaam reed moest gas geven
toen dat geluid begon een draaien geluid net of plastik geraakt werd was twee minuten van huis voelde wel dat mindere begon te lopen en minder vermogen had
heb de binnen kap erafgehaal en gekeken of de kap van onsyteking er goed op zat
ook binnen in gekeken dat is goed heb al twee de spoelen moeten ver vangen van de onsteking voor de vervroeging
daar heb geen problemen mee.
toen heb weer gestart en liep goed stationair en trok ook weer normaal op.
maar zag dat slang die ik vervangen door het vacum samen geknepen werd
dat is de slang van termal vacum swits dat is de gedeelte wat in moter blok is geschroef met twee uiteinde waar je slangen op kan monteren en naar de bol die onder moterkap loopt
ondertussen was met lopen in de stationair het het geluid weer terug leek uit de onsteking te komen
maar die is goed toen heb ik de oude slang er weer opgezet en weer gestart en was weg maar komt weer terug
als geluid geen goede schakeling bak
zet dan uit en startt hem gelijk weer is alles geluid weg en vermogen maar komt
dan terug na 5minuten
heb een goede de slang er op zitten maar hij blijf dat geluid geven
wat kan gebeurt doordat die vacum slang samen is geknepen de bak is twee jaar geleden gereviceerd en er 1000 ongeveer mee gereden
het geluid doet zowel op benzine al op gas voor
er tr70 bak in en dacht dat die niet vacum gestuurd waren
hij start goed loopt ook goed.zowel koud als warm.
allen geuid komt eerder als hij warm is
he de onsteking er ook al kompleet uit gehad om te kijken of er met tandwiel
aan de onderkant was ziet er normaal uit
bedank alvast bob
de slang was niet goed echter hij trok samen door het vacum
14 jaar
Tsja, dit wordt moeilijk, want er zijn een aantal dingen in je verhaal wat vreemd is.
Je hebt een tr 70 bak zeg je, maar ik heb nog nooit van een tr 70 bak gehoord. een th 700r of een 4l60e, dat kan wel. maar een tr 70 bestaat niet, simpel.
Dan je verhaal over stekkers voor een toerenteller, op de ontsteking zit gewoon een aansluiting voor een toerenteller.
dan de spoelen voor de ontsteking??? 2 spoelen vervangen??
Het verhaal van de vacuumslangen begrijp ik ook niks van, maar in elk geval heeft je bak vacuum, kan niet anders.
Achterop de bak zit een vacuumpotje. moet wel bij een 85 er.
Je zult alle vacuum moeten volgen, en ook je egr moeten checken, denk dat daar ergens iets niet goed zit, maar voor dat je nog meer vernield, zou ik bij een amerikanen specialist langsrijden en die eens een blik laten werpen.
Je verhaal is namelijk wel heel erg uitgebreid, maar ook erg onsamenhangend en heel moeilijk te lezen, vandaar dat ik sommige dingen niet begrijp. Ik wil je zo goed mogelijk helpen, maar het valt even niet mee zo.
Ik zal eens een paar adressen voor je plaatsen waar je terecht kunt, want zo gaat het niet lukken.
gr
Peco Power
http://www.google.nl/search?q=us+cars+ar...
je hebt ook nog mpv parts in gaanderen, hebben ook verstand van amerikanen
gr
Peco Power
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Chevrolet US Chevy Van of stel zelf een nieuwe vraag.
14 jaar