Zoals in de titel,
wat nu...? De RDW kan hier niets aan keuren.
Ik zou dus eerst naar een erkend RDW gas inbouw station moeten rijden, die moeten de
controle uitvoeren, lambda / computer geregeld, zelfdenkend etc. Daarna worden de papieren daarvandaan
opgestuurd naar de belasting dienst in Apeldoorn.
De RDW verleent dus wel vergunningen aan garage / inbouwstations maar kunnen het zelf niet doen?
Klopt de gang van zaken een beetje of moet er weer een zak geld tegenaan. Wie heeft hier ervaring mee?
Chevrolet Tahoe 5/2003 5.3 V8 uit duitsland Lorenzo systeem.
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
en als ie op gas staat dan kan je een kenteken keuring laten doen
Hij is nu dus al gekeurd en woensdag a.s. verwacht ik dat het kenteken binnenkomt.
Hij staat dan op LPG.
Hierna kan ik pas met de auto gaan rijden....naar een keur plek.
(ik was nog met foto's bezig en die staan in het volgende topic. ging even erg mis met de plaatsing.)
16 jaar
zorg dan wel voor een verzekering en laat m gelijk apk keuren
Geweldig dit forum..... zit ik een heel verhaal te typen bij dat ander verhaal met foto's ... foetsie...
maar ik begrijp wat dingen niet, hij moet nog gekeurd worden, maar je krijgt al een kenteken op lpg???
goed, nog een keer. Ivm de subsidie (lager tarief motorrijtuigenbelasting) kan een g3 installatie alleen door een RDW erkende installateur ingebouwd worden. Keuren hoeft dan niet, de erkende inbouwer mag het kenteken opsturen en dan komt er LPG op te staan. wel moet het voertuig ter identificatie (en voor het betalen van de BPM etc etc) aangeboden worden. De RDW kan alleen maar een apk keuring uitvoeren, meer niet (is indien voertuig type goedkeur heeft ook verder geen probleem) aangezien het hier een duitse auto betreft, is er al een europese type goedkeur, dus ook dat is geen probleem. LPG systeem had je beter ff kunnen verzwijgen ivm de bpm.
Nog even je systeem, Lorenzo kan ik helemaal niks over vinden en zegt mij ook niks. LPI systemen zijn eigenlijk altijd van Vialle of Prins en je foto's kon ik zo snel niet bekijken.
gr
Peco Power
Hij is dus al gekeurd, met lpg, dus op kenteken komt nu in ieder geval LPG te staan. (anders kom je niet door de RDW keuring heen. Ook de APK zat bij deze keuring.
BPM voldaan, nu wachten op de kenteken bewijzen en het keuringsrapport.
De verzekering zat er nog op omdat we hem geïmporteerd hebben met behulp van een export kenteken.
Het was trouwens Landirenzo Omegas. (excuus voor mijn Italiaans)
Meer foto's krijg ik er niet in helaas. Slaat elke keer vast of zo.
2 aparte tanks, 2 overdrukventielen, 2 sets injectie 2 x 4 cylinders.
16 jaar
wel opletten dat het LPG G3 is !! anders kost het nog veel geld
Om G3 op je kenteken te krijgen (als dat al niet zo is) moet je aan een G3 verklaring
van de inbouwer/ leverancier zien te komen, dan zet de RDW je kenteken om naar G3,
scheelt behoorlijk in de wegenbelasting met zo een zware jongen.
Zal ca. 2560 kilo kenteken gewicht hebben met de LPG Install.
G per kwartaal ca. EUR 675,00
G3 per kwartaal ca. EUR 589,00
http://www.belastingdienst.nl/reken/moto...
Groet Marcel
16 jaar
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Chevrolet US Tahoe of stel zelf een nieuwe vraag.
16 jaar