Chrysler 0: Chrysler 300 Limousine?

Bouwjaar: 2006

Wie is bekend met deze uitvoering.

Klant heeft een stinkende airco achter, weet iemand waar het interieurfilter zich zou kunnen bevinden?
De klant heeft geen idee, en wil ook niet dat enig interieur wordt gedemonteerd voordat de plaats bekend is.
Heb de auto zelf nog niet gezien en kan pas zaterdag a.s terecht.

[url=http://imageshack.us][img]http://img98.imageshack.us/img98/405/chr...[/img][/url]

TheoStek

Geplaatst door TheoStek (0) PRO , lid sinds 16 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Chrysler 0? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

8 Reacties

TheoStek (0) PRO, 16 jaar geleden

Laat maar ben er al achter waar deze zich bevind.

br0ns (0) PRO, 16 jaar geleden

Onder de motorkap

(voor de overige lezers)

Is dat toch anders bij een limo ???

TheoStek (0) PRO, 16 jaar geleden

Ja dit is anders bij de limo, hij heeft er namelijk twee, bestuurders cabine, en de vip room.

br0ns (0) PRO, 16 jaar geleden

en waar zitten ze dan (altijd handig om te weten)

TheoStek (0) PRO, 16 jaar geleden

bevinden zich achter de stoelen, gemakkelijker is anders.
Stoelen moeten eruit? klant niet blij mee..
Hoe ze het voor elkaar krijgen om er van alles voor te proppen wat gedemonteerd moet worden om éénvoudig weg een filter te vervangen, is niet te omschrijven.

Mercury (0) PRO, 16 jaar geleden

dit soort autos wordt custom build bij een carroserrie bouwer, wordt een amerikaanse aftermarket airco bij in gepleurd, grotere aircopomp er op en een partij slangen extra erbij onderdoor (als je d'r onderdoor kijkt denk je weer van hoe krijgen ze het klaar) dit zelfde geldt voor alle aanwezige electronica,(lcd schermen, dvd spelers, koelkasten, led verlichting etc etc.) het lijkt prachtig maar als je d'r aan begint te sleutelen ben je aan de beurt.
typegoedkeuringen voor limo's zijn in nederland ook altijd incidenteel (eenmalig) en ik denk dat deze 300 in NL ook niet een deel 1 had ontvangen.
Peter

TheoStek (0) PRO, 16 jaar geleden

Klopt Peter, daarom ik er ook (nog) niet aan begonnen ben? er is veel meer werk aan de-monteren, dan alleen maar het filter vervangen.
De klant had het al niet meer over het probleem, maar meer over het feit wat voor werk het met zich mee brengt, hij ging de importeur om meer info vragen of er geen andere optie's waren die het gemakkelijker zouden maken...

Tussen haakjes (deze limo is in belgië ingeschreven)

Mercury (0) PRO, 16 jaar geleden

[quote=TheoStek]Klopt Peter, daarom ik er ook (nog) niet aan begonnen ben? er is veel meer werk aan de-monteren, dan alleen maar het filter vervangen.
De klant had het al niet meer over het probleem, maar meer over het feit wat voor werk het met zich mee brengt, hij ging de importeur om meer info vragen of er geen andere optie's waren die het gemakkelijker zouden maken...

Tussen haakjes (deze limo is in belgië ingeschreven)[/quote]
ja, dat had ik al gezien, zo importeer ik ook dodge ram's en ford f150's in belgie of duitsland op kenteken en dan weer om zetten naar nl kenteken, al dat gezeur hiero over lampjes zus en gordeltje zo, type nummer en bandenmaat bla bla bla, de duitse tuv (supergrundlich) is op dat gebied makkelijker dan de nederlandse wetgeving (of je moet een vermogen betalen aan typegoedkeurings onderzoek dan is het hier ook zo klaar)

nou hopen dat de klant de geur er uit krijgt en niet verder zeurt (wat gemalen koffie voor de luchtaanzuiging wil ook nog wel eens helpen, absorbeert alle geurtjes, ik heb zo een keer een caprice station die van een visboer geweest was weer redelijk kunnen ontgeuren) en dat ding stonk, de zeeotters liepen er al om heen))
mazzel
Peter

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Chrysler 0 of stel zelf een nieuwe vraag.