Chrysler 300M: moeilijk aanslaan

Bouwjaar: 2002, Brandstof: LPG, Motorinhoud (cc): 2800, Vermogen (kw): 150

heb een Chrysler 300 m van 2002

de 2.7 ltr motor

het doet zich voor dat motor in de morgen vooral niet direct aanslaat zoals eerst gewoon was

vraag me af of dit een benzine of stroom probleem is

auto loopt op lpg en zou het misschien kunnen dat de benzine terug loopt en niet direct benzine aanzuigt via injectie ofzo/
eenmaal gestart geen probleem meer

heb vialle lpi installatie maar start altijd op benzine na stilstand van motor

komt iemand dit bekend voor en wat er aan te doen

kan ook bij ander merk zich voordoen neem ik aan

gr John

johngrand

Geplaatst door johngrand (0) , lid sinds 12 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Chrysler 300M? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

4 Reacties

kaleido 1 (965) PRO, 7 jaar geleden

Hoe is de staat van onderhoud , bougies , brandstofilter , klepspeling indien af te stellen , compressieverlies ?

johngrand (0), 7 jaar geleden

bougies etc pas vernieuwd

brandstoffilter echter niet

zou zo maar kunnen wat ikzelf al opperde in zekere zin

waar vind ik dat filter ??

jvr (0), 7 jaar geleden

Dag John,

Als ik het goed begrijp gaat de startmotor dus wel met de gebruikelijke snelheid rondt, maar duurt het langer dan normaal voordat de motor aan slaat (en dus niet dat de startmotor langzamer draait dan normaal)? In dat laatste geval zou ik het probleem richting accu / dynamo zoeken.

Als de auto warm is, start hij dan ook weer op benzine, of start hij dan op gas? Ik weet het niet zeker, maar ik dacht bij warm op gas (iemand die dit weet?). Als hij op gas ook langer nodig heeft om aan te slaan, zal het niet aan het benzine systeem liggen.

Hoor je de benzine pomp even draaien als je alleen het contact aan zet? Misschien bouwt hij niet genoeg druk op en is hij aan vervanging toe. Probeer het contact enkele malen uit en aan te zetten zodat de pomp wat meer druk op bouwt en start dan eens.

Een garage kan de benzinedruk in de leiding meten. Filter zit aan de benzinepomp vast (in de tank) en is een geheel samen met de niveausensor.

Mvg,
Jvr

John Konings (0), 7 jaar geleden

is intussen opgelost

auto verkocht ook // gr John Grand cq konings

kon niet meer op forum en nieuwe account aangemaakt

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Chrysler 300M of stel zelf een nieuwe vraag.