Goedendag,
ik zit met een probleem , vloeistof temperatuur is gewoon goed 90 - 95 graden kachelven draaid ook goed in alle standen, maar de temperatuur van de lucht uit de kachel is gewoon koud. kachel al vele malen ontlucht zonder resultaat. onder het rijden van lange stukken komt er wel op een gegeven moment een beetje warme lucht voorbij maar dan mag de ventilatorsnelheid van de kachel mag dan niet op volle toeren draaien.
dat de verwarming niet goed of nauwelijks werkt is een bekend euvel bij de Evasion door een te weinig waterstroming naar kachelradiator dus ik zit nu met de gedachte om voor de kacheltoevoer een extra waterpompje te plaatsen ik heb al een vloeisof pompje gevonden nu mijn vraag
heeft iemand een vloeistofschema van deze auto of schema van de kachelradiator met een stromingsschema zodat de pomp niet op de verkeerde slang gezet word
vr. gr. john
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
een vraag hoe is de temperatuur van de ingaande slang en de uitgaande slang
als hier een duidelijk temperatuur verschil zit heb je een verstopte kachelradiateur
anders kan het zijn dat de klep die koude en warme lucht regelt defect is of niet goed werkt
ik ben het nog niet tegengekomen dat de verwarming van de evasions niet goed werken
behalve als er daadwerkelijk iets aan de hand is
andreas08 bedankt voor je reaktie ik heb even onder de kap gekeken en gevoeld aan de slangen en die worden gewoon heet, de schuif van bedieningspaneel koud warm gaat wel heel erg makkelijk, dus ik denk dat je vermoeden dat het de regelklep is goed is, gelijk een andere vraag daar ik niet zo bekend ben met citroen (ben altijd fiatrijder geweest) is hier makkelijk bij te komen om te kontroleren of er wat aan mankeerd
gr. john
12 jaar
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Citroën Evasion of stel zelf een nieuwe vraag.
12 jaar