Beste techneuten,
Ik heb een probleem met de Cuore tijdens deellast en vollast dus onder het rijden.Hij komt niet op snelheid hij hokt en schokt.
NU heb ik eea gelezen dat je draden aan de massa moet leggen.
Zijn dat draden van de elektrische sproeiers of van de microschakelaars.
Graag wacht ik snel op uw antwoord.
Groetjes,Orhan
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
dat zijn de groene draden van de elektrische sproeiers
Als je voor de auto staat, zit er r.achter bovenaan een groene
stekker, deze losnemen daarna de blauwe en zwarte draad met elkaar verbinden d.m.v. een scotchblock, dit wil ook nog weleens helpen.ff proberen.
Ik had al de stekker van de motortemperatuuregeling los gehaald achter de distributie dat heeft niet geholpen.
Nu ga ik de draden aan met elkaar verbinden zoals je mij hebt aangeraden kijken of dat helpt.
Alvast bedankt voor de tip.
19 jaar
CArburator en choke kabel van oude type van sloop halen. Hiermee is elk probleem opgelost.
Hoi Gosse en Leo,
Hij acceleert nu als een beer nu ik de groene draden aan massa heb aangesloten,je zou zelfs bijna kunnen zeggen hij rijdt nieuw.Co meter sloeg wel op tilt hij wordt ontzettend rijk.Ik heb hem stationair nu op 0.2% staan.(Verhoogd)op deellast dus vanaf 2200 omw/min staat hij wel op dik 4.5 % .Dat is niet af te stellen.Hebben jullie na gegaan wat er gebeurt als je de draden aan massa hebt.Heeft iemand een schema,ik zou willen weten wat er met motormanagement gebeurt.
Groetjes,Orhan
Hij zal volgens mij zuipen als een ketter.
19 jaar
Ter info De sproeiers blijven nu gewoon continu openstaan , Normaal worden de massa's door de coputer geregeld en door deze aan massa gelegd. Uiteraadr is dit nu wel behoorlijk van invloed op het verbruik.
Dat aan massa leggen is in principoe knoeiwerk, de carburateur is af te stellen, moet je wel weten wat je doet. Helemaal fijn hebben deze auto's van nieuw af al niet gereden.
meet eerst maar de 2 microschakelaars op de carburateur maar eens door dit kan met behulp van een ohmmeter.Vaak zit er vuil en vettigheid op waardoor het schakelen nog wel eens hapert. succes
19 jaar
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Daihatsu Cuore of stel zelf een nieuwe vraag.
19 jaar