Beste is. We hebben een nieuwe accu en spanningsregelaar gestoken maar we blijven maar heel kort 14.5V krijgen. Na een halve minuut zakt de laadspanning naar 12.4 en als de verbruikers aangaan is het 11.4V. Dynamo is nog niet gecontroleerd maar mag ik er nu vanuit gaan dat de dynamo overleden is? Er brand overigens geen accu symbool op het dashboard maar we hebben wel voor een halve minuut laadspanning a 14.5V met licht verhoogd toerental.
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
bedrading van alternator naar starter controleren zit mischien corosie op
Vandaag buiten de buitenste ashoezen ook de snaar eens aangespannen. Zat wel wat los/piept en nu hij is gespannen heb ik goede laadstroom. Ook met de gebruikers aan. Hoop dat het nu goed blijft werken. Iemand nog tips mbt het vervangen van de handremkabelset links?
5 jaar
handremkabelset is terugstellen en monteren was erg makkelijk. Terugstellen doe je vanaf de onderkant van de auto. In de auto hoef je zelf niets los te halen .
Tevens blijft de laadspanning nu ook goed.
5 jaar
uiteindelijk kwam het euvel van geen laadspanning hebben weer terug en hebben we een tweedehandse dynamo gestoken.
Rijd al weer maanden probleemloos rond.
5 jaar
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Fiat Seicento of stel zelf een nieuwe vraag.
5 jaar