De ford trilt hevig bij stilstand, en toeren laten opklimmen naar 3000 toeren. Alles rammelt, verder loopt de motor perfect!
Tijdens het rijden lijkt het onbalans, zit zeker niet in de wielen. 4 nieuwe banden, en velgen+banden zijn speciaal gebalanceerd, zelfs op een bank waar er kracht op het wiel gezet wordt, zijn perfect recht.
Een bekend probleem?
Je merkt verder niets, enkel bij ca. 3000 toeren siddert heel de auto.
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
riel
is deze motor voorzien van een 2-massavliegwiel? het ruikt er wel naar.
paul,
Ja, ik dacht ook al zoiets.
Ik heb hier nog een topic lopen over mijn safrane, die heeft ook zo'n vliegwiel.
Maar de focus heeft amper km's gelopen (30.000), kan dat nu al een probleem zijn?
[quote=Riel]Maar de focus heeft amper km's gelopen (30.000), kan dat nu al een probleem zijn?[/quote]
tja... 30.000dkm is wel wat aan de vroege kant, alhoewel het wel kan.
paul,
Vliegwiel zou inderdaad wel kunnen,
Als hij schudt en je bedient de koppeling iets zodat er druk op het vliegwiel komt, veranderd het dan misschien?
volgens mij heeft deze geen dmf, kijk eens naar de distributietiming ,we hebben eens een gehad met een muis tussen de distributie waardoor deze van tijd af was
Ik Heb Zelfde Probleem Gehad Bij Een St Verv De Motorsteun Voor Die Van Een Volvo S 40 T4 Dit Is De Zelfde Motor En Je Probleem Is Opgelost.
17 jaar
idd de motorsteun deze is met olie gevuld waardoor het probleem over is en welke dus niet onder de focus zit
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Ford Focus of stel zelf een nieuwe vraag.
17 jaar