Wanneer ik vol gas geef in rijdende toestand houd de motor stevig in het gevoel van te weinig brandstof maar daarna pakt die hem gelijk weer op en als ik dan doortrek in toeren houd die zo nu en dan ook nog eens lichtjes in ook waneer ik in lage toerengebied ben en overschakel van 2 naar 3 en dan ineens plankgas ook een extreem gevoel van inhouden waarvan je egt even voorover in je stoel komt IPV naar achteren word gedrukt
heb gisteren de bougies vervangen verdelerkap schoongemaakt en de rotor Heeft geen effect gehad op het rijdgedrag
probleempje 2 : motor temp blijft helemaal onderin ( Koud dus ) slang is dan ook handwarm plus minus 35 graden en zodra ik stilsta en em laat draaien word die wel warm en uiteindelijk slaat de fin ook wel aan
kan dat enig effect hebben op probleem 1 ???
graag hoor ik wat kom er namelijk niet uit :(
Mvgr Onne jager
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
als je motor te koud blijft zeker met dit weer kan hij inderdaad weleens deze kuren gaan vertonen je hebt kans op bevriezing van je inlaat traject,er komt naturlijk gigantisch veel ijskoude lucht naar binnen,je zou je thermosstaat weleens kunnen vernieuwen,en even kijken of de slang van je uitlaathitteschildje die naar de inlaat gaat er nog opzit dat is zo'n geribbelde slang,die zorgt ervoor dat met deze koude de inlaat verwarmd wordt
heb vandaag de eacv klep gereinigd andere bougie kabels ontsteking mee bezig geweest andere brandstoffilter niks nada geen effect einde raad ??
HELP
mvgr onne jager
14 jaar
thermosstaat?????deze motor blijft te koud
14 jaar
we hebbe vandaag er ook een nieuwe thermostaat erin gezet en als de motor warm word heb ik het idee dat die het meer doet
mvgr onne jager
14 jaar
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Honda Civic of stel zelf een nieuwe vraag.
14 jaar