motor temp blijft helemaal onderin ( Koud dus ) slang is dan ook handwarm plus minus 35 graden en zodra ik stilsta en em laat draaien word die wel warm en uiteindelijk slaat de fin ook wel aan
probleempje 2: Wanneer ik vol gas geef in rijdende toestand houd de motor stevig in het gevoel van te weinig brandstof maar daarna pakt die hem gelijk weer op en als ik dan doortrek in toeren houd die zo nu en dan ook nog eens lichtjes in ook waneer ik in lage toerengebied ben en overschakel van 2 naar 3 en dan ineens plankgas ook een extreem gevoel van inhouden waarvan je egt even voorover in je stoel komt IPV naar achteren word gedrukt
heb gisteren de bougies vervangen verdelerkap schoongemaakt en de rotor Heeft geen effect gehad op het rijdgedrag
kan dat iets te maken hebben op probleem 1 ???
graag hoor ik wat kom er namelijk niet uit :(
Mvgr Onne jager
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
ik zou de thermostaat vervangen ( deze blijft openstaan ) en het 2 de probleem kan aan meerdere dingen liggen. gewoon eerst thermostaat vervangen en koop er ook een nieuwe pakking bij zal bij elkaar rond 20,00 kosten groeten jh
Voor probleem 2 zou ik naar de dealer gaan. Doorrijden met het probleem kan voor dure schades zorgen, zoals een gesmolten/verbrande katalysator.
inderdaad wanneer ik du gas gegeven heb ruik ik inderdaad mijn kat
mvg
14 jaar
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Honda Civic of stel zelf een nieuwe vraag.
14 jaar