👉 Waarom lid worden?
Klik hieronder en word vandaag nog GRATIS lid!
Hallo allemaal
Ik heb een probleem met het vtec systeem deze schakelt niet in op het moment dat het moet. dus ik dacht aangezien het electrisch aangestuurd wordt dat het mischien aan de ecu ligt.
Maar heb al een andere geprobeerd en dat was het helaas niet.
Ik kan ook nergens vinden dat anderen met hetzelfde probleem zitten. Dus als ook maar iemand een idee heeft dan hoor ik het graag.
Het betrefd een Honda civic esi uit 1993
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
Probeer eens v power benzine, heeft bij mij ook gewerkt.... (civic vtec '91)
twee polige stekker aan passagierskant doorverbinden , auto op contact, knippercode uitlezen, wss solenoide die blijft hangen , meestal teken van slecht onderhoud.. zeefje kan dan ook verstopt zitten..
Oliedrukschakelaar zit onder de VTEC solenoide (roestige potje linksvoor op blok) , niet alle modellen hebben olidrukschakelaar meer enkel 90-91 en 92-95 VTi wel
Hallo,
De Eerste Vtecs hadden inderdaad last met het inschakelen van de Vtec als de olie niet op tijd of door slechte olie werdt vervangen. Probeer eens goede olie bv Lucasolie en dan de motor een keer goed heet rijden.
Succes
18 jaar
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Honda Civic of stel zelf een nieuwe vraag.
18 jaar