👉 Waarom lid worden?
Klik hieronder en word vandaag nog GRATIS lid!
>
HOOI Ik heb probleem met stuur. als ik wil gewoon rechtdoor rijden stuur trekt naar links. Alvast bedankt Aria
Geplaatst door
al 17 jaar lid
Vastzittende rem, sporing in de war, bandenspanning, kijk hier eerst eens naar, zijn de banden ook wat vreemd afgesleten?
17 jaar
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Hyundai Excel of stel zelf een nieuwe vraag.
Vastzittende rem, sporing in de war, bandenspanning, kijk hier eerst eens naar, zijn de banden ook wat vreemd afgesleten?
17 jaar