close auto
close

Surf Advertentievrij op Problemcar.nl!

Geen afleiding meer, alleen de antwoorden die je zoekt. Word VIP en geniet van een volledig advertentievrije ervaring.

Word VIP voor slechts €1,99 per maand!

Word vip

Hyundai Atos Spirit: te warme motor.

Bouwjaar: 2001, Brandstof: Benzine, Motorcode: 1.0

temparatuur meter gaf op het dashboard een te hoge.tegen het rood aan 95 graden denk ik.gelijk gestopt.er is een nieuwe thermostaat in gezet.nieuwe koelvloistof. meter blijft nu in het midden staan.perfect dacht ik.nu 2 maanden verder.meter weer heel hoog .tegen het rood aan.als ik de kachel op de hoogste stand zet zakt de temparatuurmeter naar het midden.maar dan moet ik in de zomer met de kachel aan rijden.koelvin blijft constant aan.is een zelf denkende vin.ben nu al een paar keer in de garage geweest.daar zijde ze lucht in de slangen ontlucht.naar een week of twee wordt hij weer veel te warm .wie weet een oplossing.

Geplaatst door

prof.paul (0)

al 10 jaar lid

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.

Reacties

Als er steeds lucht/uitlaatgassen in het systeem komen , zit ik te denken aan een begin van een lekke koppakking.
Laat de koelvloeistof eens controleren met een tester op verbrandingsgassen.
Verlies je ook koelvloeistof ?

kaleido 1 6595
badge vip badge

10 jaar

nee ik verlies geen koelvloeistof.hij rijdt zeer goed.kan het de temparatuur sencor zijn?

prof.paul 0

10 jaar

Paul, welkom op Problemcar

citeren is niet nodig, bovenstaande hadden we al gelezen.
Gewoon direct antwoorden en 1x op verzenden klikken volstaat.

mvg.
Moderator Problemcar

Hans4040 1240
badge vip badge

10 jaar

Dat kan , maar meet eens of hij ook echt zo heet wordt , dat de fan continue draaidt is natuurlijk niet goed.

kaleido 1 6595
badge vip badge

10 jaar

ik heb vandaag de auto onder druk laten zetten.en aan de onderkant radiator kachel zit een lek en in spuit de koelvloeistof langzaam naar binnen.waardoor dus koelvloeistof zakt in de radiator.als dit gemaakt is het probleem opgelost hoop ik.daarom geeft de temparatuur meter een hoge schaal aan.

prof.paul 0

10 jaar

Dus je verloor WEL koelvloeistof , en reed je dus met te weinig koelvloeistof rond , dan wil hij wel te warm worden , maar mooi dat het gevonden is en opgelost gaat worden.

kaleido 1 6595
badge vip badge

10 jaar

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Hyundai Atos of stel zelf een nieuwe vraag.