👉 Waarom lid worden?
Klik hieronder en word vandaag nog GRATIS lid!
Beste mensen,
Ik heb een X-Type uit 2004, de auto heeft 6000 KM geleden een grote beurt gehad met originele onderdelen.
Als ik nu s'ochtends wegrijd en ik rijd rond 2000 toeren in zijn 2 en blijf rond 2000 toeren dan stotterd hij, nadat ik 2 minuten heb gereden is het weg. Als ik in zijn 4 of 5 weer rond 2000 toeren rijd en ik laat gas los en geef heel langzaam gas dan houd hij heel kort in (motor warm of koud maakt niks uit) en vervolgens rijd hij weer normaal. Als ik niet rustig maar flot gasgeef dan merk je niks.
Ik heb het idee dat het steeds erger word.
Heb al verschillende verstuiver schoonmaakmiddelen geprobeerd maar niet geholpen.
Wie heeft dit wel eens meegemaakt of weet waar het aan kan liggen???
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
Juiste werking van EGR klep al eens gecontroleerd?
Verder lijkt het mij op problemen met de IMV klep achter op de pomp. Die regelt de brandstoftoevoer naar de pomp en op die wijze ook de raildruk. Bij het minste vuitje werkt de klep niet goed. Dit kom veel voor. Het is de klep met de bruine kabel en stekker
Hendrik,
Bedankt voor je reactie, kan ik dat zelf controleren of moet ik langs de dealer? als ze dat met diagnoseapparatuur kunnen controleren ga ik naar de dealer is net zo makkelijk, of ik moet het met de blote oog kunnen controleren.
14 jaar
Best bij de dealer, die kan de drukken al rijdend uitlezen en dus ook de afwijkingen ervan .
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Jaguar X-Type of stel zelf een nieuwe vraag.
14 jaar