Een klant van ons heeft een Jeep Grand Cherokee 2.7 CRD automaat uit 2004.
Deze auto heeft inmiddels 320.000km gelopen en bij ongeveer 300.000 km hebben wij de reactiestang rechts achter vervangen omdat de achterste stalen bus los was gekomen van het rubber. De klant kwam hier zelf mee omdat hij iets merkte tijdens het rijden.
De reactiestang is origineel bij Jeep besteld op chassisnummer.
De Jeep maakt hoofdzakelijk snelwegkilometers en hoeft ook geen aanhanger te trekken.
Nadat wij deze stang vervangen hebben, was deze na twee weken al weer losgescheurd op de zelfde manier.
Contact gehad met Jeep die ons vertelde dat deze reactiestangen zelden kapot gaan, maar toch voor garantie een nieuwe gekregen.
Maar die was weer na een paar weken kapot. Daarna hebben we alle ophangrubbers vervangen van de achteras. Bovenop de triangel was die ook kapot.
De auto uit laten lijnen, maar alweer is de reactiestang losgescheurd. Monteren kan niet fout want het zijn maar twee bouten.
Heeft iemand dit ook meegemaakt of wat tips
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
Worden de bussen wel vastgezet terwijl de auto op z`n wielen staat..?
Als je dat met hangende wielen doet, komt er te veel spanning op de rubbers...
De auto staat op een vierkolomsbrug als we de reactiestang monteren. Je kunt er zo makkelijk bij. [quote=Hans4040]Worden de bussen wel vastgezet terwijl de auto op z`n wielen staat..?
Als je dat met hangende wielen doet, komt er te veel spanning op de rubbers...[/quote]
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Jeep Cherokee of stel zelf een nieuwe vraag.
10 jaar