close auto

Surf Advertentievrij op Problemcar.nl!

Geen afleiding meer, alleen de antwoorden die je zoekt. Word VIP en geniet van een volledig advertentievrije ervaring.

Word VIP voor slechts €1,99 per maand!

Word vip

Mazda 323: Distributie

Bouwjaar: 1999, Brandstof: Diesel, Motorcode: 2.0 16V DITD

Beste Lui Ik Zit Met Een Zwaar Probleem.
Ik Hen Een 323f Uit 1999 20 16v Ditd,heb Bij 230.000km Distributie Vernieuwd Incl. Spanrollen
Km Stand Is Nu 255.000 En De Distributie Riem Is Geknapt Met Als Gevolg Geen Kleppen Krom
Maar De Kleptuimelaars Zijn Gebroken Heb Verder Alles Gecontroleerd Zoals Waterpomp Spanrollen En Dit Alles Is Ok,dus Kan Ik Geen Oorzaak Vinden Voor Het Knappen Van De Riem ook de spanner lekt niet
Alle Reacties Of Sugesties Zijn Welkom.
Wie Weet Of Ik De Tuimelaars Ergens Gebruikt Kan Kopen


Bvd Ron

Geplaatst door

teun (0)

al 18 jaar lid

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.

Reacties

Hoi Teun,

Ondanks dat de spanner niet lekt kan die toch kapot zijn???

Deze is simpel te controleren door hem met een grote waterpomptang in verticale positie helemaal in te drukken en dan loslaten en dan voelen met de tang, of die niet het eerste stukje soepel inveert want dan is die kapot!!!!!.........) Dus niet horizontaal in de bankschroef.

Gr. Jack

Jack T 0
badge

17 jaar

En geen kleppen krom? Da's uniek bij een Ditd zijn 9 van de 10 keer de kleppen ook krom

@ Jack: is er ooit geen servicemedeling geweest dat zelfs splinternieuwe spanners inwendige lekkage vertoonden doordat ze langdurig in horizontale positie opgeslagen waren?

Harald1980 0
badge

17 jaar

Ja Harald, hier is een bulletin over!!!

Vandaar dat ik hier ook meld, dat je ze in verticale positie moet controleren.

Gr. Jack

Jack T 0
badge

17 jaar

Juist!

Harald1980 0
badge

17 jaar

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Mazda 323 of stel zelf een nieuwe vraag.