mazda 323 diesel is plotseling bij stationeer loop afgeslagen en wil niet meer aanslaan
gloeilampje knippert hierna
is dit eenvoudig zelf uit te lezen ?
misschien heeft iemand een tip waar ik zelf naar kan kjiken.
bvd
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
Waarschijnlijk het SPV relais in hoofdzekeringkast doorgebrandt, eruit trekken en open maken als het zwart van binnen is, dan is dit de oorzaak.
In April Het Immobiliser Systeem Opnieuw Laten Inlezen En Auto Liep Weer.
Nu Na 3 Maanden Weer Hetzelfde Maar Is Niet Meer In Te Lezen!
Motorcomputer En Alarmcomputer Samen Met Sleutels En Contactslot Van Sloop Gehaald Maar Auto Wil Niet Starten!
Weet Iemand Of De Brandstofpomp Bij Dit Type In De Motorcomputer Ingeleerd Moet Worden?
Mijn Eigen Dealer Zegt Van Niet.
Graag Reacties
18 jaar
Dat hoeft idd niet. Heb je de immobiliser incl. sleutels wel weer opnieuw ingeleerd? En heb je de juiste computers voor die auto? Een ander fenomeen bij deze diesels is dat een sensor in de brandstofpomp diesel gaat lekken, deze diesel verspreid zich door de hele kabelboom (komt soms zelfs in de motorcomputer terecht!!), lost daar de isolatie van de bedrading op en je hebt kortsluiting. Ik hoef je niet te vertellen wat kortsluiting met computers doet.....
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Mazda 323 of stel zelf een nieuwe vraag.
18 jaar