close auto
close

Surf Advertentievrij op Problemcar.nl!

Geen afleiding meer, alleen de antwoorden die je zoekt. Word VIP en geniet van een volledig advertentievrije ervaring.

Word VIP voor slechts €1,99 per maand!

Word vip

Mazda 323: motor niet aan de praat te krijgen

Bouwjaar: 1991

Dag iedereen,

ik heb een Mazda 323 F hij is wel al oud maar tot voorkort in prima onderhouden staat, ik krijg namelijk mijn motor niet in gang Het is begonnen met het toerental dat op en neer ging dus als ik gas loste ging hij harder en trager en toen is gewoon de motor stilgevallen ik ben einde raad ik weet niet waar te zoeken kan iemand mij aub verder helpen .
Dank bij voorbaat.
ps er zijn er al die zeggen dat de coulash stuk is

Geplaatst door

ronren (0)

al 19 jaar lid

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.

Reacties

denk een brandstof probleem.

kontroleer je brandstof pomp en je brandstof filter maar en kijk of je injaktoren het nog doen als het een injektie is en a;ls het een cabarateur is moet je de sproeiers schoonmaken.

gr tijne

tijne 0

19 jaar

Een Mazda 323f is altijd een injectiemotor. Kijk eens of er wel een bougievonk is.Trouwens wat is de coulash????. Misschien kun je de computer bij een Mazda-dealer uit laten lezen, dan kun je al een aantal onderdelen uitsluiten, of heb je het probleem meteen boven water

Frans3265 0
badge

19 jaar

Coulash bestaat niet.
Hij bedoelt culasse. Dit is Belgisch (Frans eigenlijk) voor cilinderkop.

Arie560 0

19 jaar

Een Mazda 323f is altijd een injectiemotor. Kijk eens of er wel een bougievonk is.Trouwens wat is de coulash????. Misschien kun je de computer bij een Mazda-dealer uit laten lezen, dan kun je al een aantal onderdelen uitsluiten, of heb je het probleem meteen boven water

Dit is NIET waar! De eerst 1600 8v was een carberateur!

PayDay 0

19 jaar

PayDay
De Mazda 323 BG serie is altijd een injectie,behalve de 1.3-16V
dat is een carburateur motor en deze werdt alleen in de 323 Hatchback en Sedan geleverd. De 323F is een 1.6-8V / 1.6-16V of een 1.8-16V injectie motor. Dit betreft dan Nederland. Bij Mazda kennen we in Nederland geen 1600 carburateur motor

Frans3265 0
badge

19 jaar

Of bedoelt ie de "joint culasse", de koppakking?.

Audifreak763 0
badge

19 jaar

hehe eindelijk mensen die weten waar ze over praten haha

kanters 0

19 jaar

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Mazda 323 of stel zelf een nieuwe vraag.