Deze auto start met koude motor goed.
Bij warme motor start zeer slecht.
Kleppen gesteld + gloeibougie's gecontroleerd.(allemaal heel)
Stekker temperatuursensor op blok onder inlaatspruitstuk afgehaald dan start ie wel met warme motor.
Is de sensor nu kapot of moet ik het in een ander richting zoeken.
Groet Jan Hoekstra
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
jan, als het goed is is het een stekker met een 3 poot die je los moet halen en zit onder/achter de brandstofpomp, als deze los is en de wagen start goed met warme motor dan zit volgens mij het probleem in de brandstof pomp. e.e.a. kun je navragen bij de dealer deze moeten het weten probleem komt vaker voor.
het kan ook een 2 poot zijn, weet het niet zeker, ik weet wel dat je er bijna niet bij kan.
Ik heb met de dealer gebeld en het blijkt inderdaad in de brandstofpomp te zitten in het elektrisch gedeelte.
Ik heb er nu een schakelaar tussen gemaakt.
Dit is een nood oplossing want ze konden niet garanderen dat het storingsvrij zou blijven.
Er zal dus een andere pomp op moeten.
Groet Jan Hoekstra
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Mazda 626 of stel zelf een nieuwe vraag.
12 jaar