Probleem opgelost! ff lange rit gemaakt en verdwijnt vanzelf, moest ff inlopen....
Toch allen bedankt
Geplaatst door Henk Lanser (0) , lid sinds 15 jaar geleden
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Mercedes-Benz 250? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Mercedes-Benz 250 of stel zelf een nieuwe vraag.
4 Reacties
berendonck (0) PRO, 15 jaar geleden
Zet hem onder op OT en controleer of het streepje op het nokkenas-tandwiel bij het streepje op de nokkenas-kap staat.
frans49 (0) PRO, 15 jaar geleden
Hebt ge de vacuumpomp eraf gehaald bij het demonteren . Als je dit niet doet kan het zijn dat de injetiepomp is verdraaid bij het losmaken van de ketting . Pomp kontroleren met speciaal gereedschap . suc6
Roger10 (0), 15 jaar geleden
[quote=frans49]Hebt ge de vacuumpomp eraf gehaald bij het demonteren . Als je dit niet doet kan het zijn dat de injetiepomp is verdraaid bij het losmaken van de ketting . Pomp kontroleren met speciaal gereedschap . suc6[/quote]
Dat klopt normaal moet je de injectiepomp blokkeren!
ramses155 (0), 15 jaar geleden
heb het ook voorgehad met men ex 124 na een nieuwe cilinderkoppaking maar na ik denk een week ofzo draaide hij trg normaal voorheen tikten de kleppen en na de nieuwe pakking niet meer maar hij draaide zoals je zegt niet zo mooi meer en na een week was hij trg de oude met kleppengetik helemaal zoals ik hem kende :D