wij hebben hier een vito staan waarvan de klant zegt dat de kachel minder snel op temperatuur komt dan voorheen bij rijden gaat de temperatuurmeter naar 75/80 graden
thermostaat werkt goed kachel word ook goed warm kent iemand dit probleem
bij dezelfde auto is de linker aandrijfashoes aan de bakzijde stuk is moet hiervoor de as gedemonteerd worden of kan het onder de auto (is dit een grote klus)
bij voorbaat dank voor reactie
Lw boutens
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
Voor de kachel moet je electrische pompje aan het schutbord controleren, meestal zijn de koolborstels versleten,
duur dingetje 160,- eurie geloof ik.
aandrijfashoes bakzijde vervangen;
stabilisator aan beide kanten even losgooien en naar boven draaien, aandrijfas er tussen uit halen, deksel van de homokineet aftikken, borgring eraf halen, slangklemmen losmaken, homokineet eraf schuiven, hoes vervangen, eventueel homokineet reinigen en opnieuw invetten en alles terugbouwen. is ongeveer een half uurtje werk. succes ermee
Bedankt voor jullie snelle reactie maandag komt de vito in de werkplaats
spanbandje het motortje zit dat in de koelleiding van de kachelradiateur in het motorcompattiment
M.V.G Lw Boutens
het motortje zit een beetje rechts achter de motor tegen het schutbord als je met een lamp kijkt zie je hem zitten tussen de kachel leiding, het relais dat hem aanstuurt zit onder de bestuurdersstoel.
Groetjes Marcel.
vandaag aandrijfashoes vervangen was goed te doen het pompje tussen de kachelslang werkte inderdaat niet we gaan een nieuwe bestellen en monteren en dan zal het probleem wel opgelost zijn nog bedankt voor de reactie
M.V.G Lw Boutens
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Mercedes-Benz Vito of stel zelf een nieuwe vraag.
17 jaar