Centrale deurvergrendeling werkt niet aan de bestuurderskant,alleen met de sleutel.Ga je rijden dan springt de
centrale vergr. er weer op en dan weer af, tot dat je ongeveer boven de 40 kilom. rijdt, dan blijft hij wel op de centrale verg. staan, behalve de bestuurdersk., die reageert hier niet op. Uitgelezen met X 431 diagnose, gaf het volgende weer, B 1783 driver door ZV stored, signal contact transmit an implausible value locking.
Enig idee wat dit kan zijn, of is het simpel deurmechanisme van de bestuurderskant. ( haha , zou wel heel logisch zijn ).
Ik hoor graag jullie advies, Bernard.
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
Ik denk ook het mechaniek en controleer de bedrading bij de A stijl.
ja waarschijnlijk is het slotmechanisme daar zitten de schakelaars in van het herkennen of de deur opslot of niet is gaan regelmatig kapot controleer ook de stekker die op het portier zit(de verbinding tussen a-stijl en portier)daar wil wel eens oxydatie in voor komen,mogelijk dat het andere probleem dan ook opgelost is.als de auto fabrieksalarm heeft en de deuren zijn dicht en je sluit hem af en hij piept betekend dit dat er een deur! openstaat(amerikaans )oftewel een schakelaar probleem in een deurcontact.succes
Okay, Harry en Theo , bedankt voor de snelle reactie, het vermoeden van mij kant, is wel door jullie bevestigd.
Heb een nieuw slotmechanisme geplaatst, en alles is weer perfect in orde.
Heren nogmaals bedankt voor de goede tip, groeten Bernard.
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Mercedes-Benz M-Klasse of stel zelf een nieuwe vraag.
16 jaar