Hallo,
Ik heb een mercedes vito 110 CDI van 2000. Deze klakkerde bij laag toerental en lage belasting. Oftewel bij het wegrijden. Boven de 2000 toeren loopt de auto goed, trekt goed en rookt niet. Ik heb dit kunnen verhelpen door 1 nieuwe verstuiver te vervangen. Het klakkeren was helemaal weg! 3 maanden later was het probleem weer terug. Ik ging er dus van uit dat dit weer een verstuiver was. Cilinder 1 had ik vervangen, cilinder 2 was al vervangen dus ik dacht: ik zet er meteen 2 nieuwe versuivers in de derde en vierde cilinder en probleem opgelost. NIET DUS!!! Het probleem is er nog steeds en net zo erg. Ik heb alle 4 de verstuivers laten testen en ze zijn allemaal goed! (De EGR-klep heb ik ook gecontroleerd, deze is ook goed en er is nooit benzine getankt.) IK WEET HET NIET MEER!!! suggesties????????????
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
Hoi Jaap V
Als ik jouw was zou ik hem even laten uit lezen dan kan je ook zien wat er gebeurd bij een lopende motor.
Gr Dirk
De vito staat op dit moment in de garage. Geen foutcode opgeslagen. Eerst werd er gedacht aan de koppakking ( leek mij niet erg logisch ) nu zijn ze aan het twijfelen of de nieuwe verstuivers wel goed zijn? HET MOET NIET GEKKER WORDEN!!!!! wordt vervolgd.........................
Drijfstanglagers misschien
Hebben ook zo'n vito gehad maar dat was bij lage toerental hoorde je nix
en bij gasgeven wel
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Mercedes-Benz Vito of stel zelf een nieuwe vraag.
17 jaar