close auto
close

Surf Advertentievrij op Problemcar.nl!

Geen afleiding meer, alleen de antwoorden die je zoekt. Word VIP en geniet van een volledig advertentievrije ervaring.

Word VIP voor slechts €1,99 per maand!

Word vip

Mercedes-Benz vito V220: lucht in diesel leiding na stil staan

Bouwjaar: 1999

ik kom er niet uit er komt elke keer lucht in de aanzuig leiding boven op het dieselfilter als de auto meer dan een uur stil staat.
hij slaat nu dus zeer moeilijk aan.

waar kan dit vandaan komen ?

de volgende dingen al vervangen:
filter
o ringen
fiber ringen drukregelaar

Geplaatst door

Renzo9607 (0)
badge

al 19 jaar lid

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.

Reacties

je kunt de leidingen nalopen misschien ergens een scheurtje, een tip is om de motor helemaal schoon te spuiten en dan te laten lopen en dan goed kijken misschien zie je zo een lekkage. succes.

Bertwin 0

18 jaar

het is zo weinig dat je het niet kan zien.

als iemand kan zeggen van daar gaat het vaak kapot dan graag,

Renzo9607 0
badge

18 jaar

ga eerst maar even alle rubbere ringen van het brandstof leidingen vervangen

maybach 0
badge

18 jaar

RENZO.
RETRUNSLANGEN MISSCHIEN POREUSE?
GR LUIS

VINK 0
badge

18 jaar

renzo bovenop het brandstoffilter zit een zwart terugslagklepje, als deze de laatste beurt niet meevervangen is zou ik het probleem daar eens zoeken. kost een paar euro en dit levert wel vaker problemen op bij het niet vervangen

mvg

ace2k 0
badge

18 jaar

bimetaal klepje was al vervangen helaas.

en effe alle o ringen vervangen is ook een k<e werk..
maar het is niet anders geloof ik.

Renzo9607 0
badge

18 jaar

hoi,

als ik je goed begrijp loopt je brandstof terug vanuit je hogedruk gedeelte. volgens mij zit er op je opvoer pomp een banjo aansluitng dus de overgang van je lage druk naar je hoge druk . in die banjobout zit een kogeltje die zorgt dat de brandstof niet kan terug lopen wat bij jou dus wel gebeurd.
en then we have a problem.ik heb geleerd begin aan de basis

mvg

digikorrie 0

18 jaar

die klepjes gaan als ik het goed begrijp vaker vast zitten ?

gaan we dus gelijk effe naar kijken

bedankt voor de reacties allemaal.;

Renzo9607 0
badge

18 jaar

ja dat klopt
vooral als men de tank vaak tot op reserve rijdt
deze banjo aansluitingen hebben vaak een klepje in de vorm van een kogeltje
als dat vuil tussen gaat zitten wat je haast niet ziet
loopt je brandstof vanuit je hogedruk gedeelte terug naar je lage druk en verder ligt er aan welke niet goed werkt
ik zeg niet dat dit de oplossing is maar hij wordt vaak zoniet altijs vergeten
als je leidingen niet lekken en goed afsluiten moet hij nl op druk blijven dit is gewoon basis kennis
maar de goede monteurs vergeten dit vaak door de kennis die ze hebben dit gebeurd dan onbedoeld.

digikorrie 0

18 jaar

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Mercedes-Benz Vito of stel zelf een nieuwe vraag.