close auto
close

Surf Advertentievrij op Problemcar.nl!

Geen afleiding meer, alleen de antwoorden die je zoekt. Word VIP en geniet van een volledig advertentievrije ervaring.

Word VIP voor slechts €1,99 per maand!

Word vip

Mercedes-Benz Sprinter: p1187 brandstof raildruk

Bouwjaar: 2004, Brandstof: Diesel, Motorcode: 313cdi

Hallo ik heb hier een sprinter die onder het rijden af en toe stil valt,als je het contact uitschakelt en gelijk weer in schakelt loopt hij gelijk weer. Bij afslaan gaat ook gelijk het edclampje branden ik heb hem uit gelezen en de volgende storing wordt weergegeven p1187 brandstofraildruk monitor regel variatie.Ik heb al een lek test op verstuivers gedaan dit lijkt allemaal goed. vrgr Harry

Geplaatst door

harry folkers (0)
badge

al 18 jaar lid

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.

Reacties

brandstof filter had ik ook al vv helaas zonder resultaat

harry folkers 0
badge

12 jaar

Kan je ook de meetwaardes op moment van storing uitlezen? Heb je de lektest uitgevoerd door de motor te starten of met lopende motor?

De ringen op je regelventiel controleren, deze zit met 2 torx boutjes aan het einde van de common rail gemonteerd.
Indien gescheurd of inkeping, ff ring-setje halen bij dealer of starteq ofzo. Toch Jarno :-) ?

McTech 0
badge

12 jaar

Als de ringen op het regelventiel gescheurd zijn, slaat de motor niet meer aan. Ik heb nog nooit meegemaakt dat bij P1187 de motor wel aansloeg en dat toch de dichtringen gescheurd waren. Jij al wel?

lektest met draaiende motor en nog geen storing gehad met de kast aan de auto

harry folkers 0
badge

12 jaar

Om de injectors echt uit te kunnen sluiten moet je ze laten testen.

Nee, idd Jarno. Foutje, weer iemand blij gemaakt met een dode mus.
Mijn excuses.

McTech 0
badge

12 jaar

Dode mus? Met secondelijm zeker?

Deze code wel ooit gehad op een W202 (220CDI OM611), echter met de tekst, raildruk te hoog. Dit werdt veroorzaakt door interne slijtage van hoge drukpomp. Hier ging ook het EDC lampje branden.

McTech 0
badge

12 jaar

Jaja, rare vogel secondelijm. Whaha.

McTech 0
badge

12 jaar

o ringen regel ventiel vv probleem op gelost bedankt voor het mee denken.

harry folkers 0
badge

11 jaar

En de auto startte nog wel normaal?

ja starte gewoon normaal

harry folkers 0
badge

11 jaar

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Mercedes-Benz Sprinter of stel zelf een nieuwe vraag.