Hallo ik heb hier een sprinter die onder het rijden af en toe stil valt,als je het contact uitschakelt en gelijk weer in schakelt loopt hij gelijk weer. Bij afslaan gaat ook gelijk het edclampje branden ik heb hem uit gelezen en de volgende storing wordt weergegeven p1187 brandstofraildruk monitor regel variatie.Ik heb al een lek test op verstuivers gedaan dit lijkt allemaal goed. vrgr Harry
Geplaatst door harry folkers (0) PRO , lid sinds 18 jaar geleden
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Mercedes-Benz Sprinter? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Mercedes-Benz Sprinter of stel zelf een nieuwe vraag.
14 Reacties
kdtvh (0) PRO, 11 jaar geleden
Heb je de brandstoffilter al nagekeken cq vervangen?
anderzijds :
http://www.problemcar.nl/viewtopic.php?i...
http://www.problemcar.nl/viewtopic.php?i...
http://www.problemcar.nl/viewtopic.php?i...
harry folkers (0) PRO, 11 jaar geleden
brandstof filter had ik ook al vv helaas zonder resultaat
JagerAutomotive.nl (0) PRO, 11 jaar geleden
Kan je ook de meetwaardes op moment van storing uitlezen? Heb je de lektest uitgevoerd door de motor te starten of met lopende motor?
McTech (0) PRO, 11 jaar geleden
De ringen op je regelventiel controleren, deze zit met 2 torx boutjes aan het einde van de common rail gemonteerd.
Indien gescheurd of inkeping, ff ring-setje halen bij dealer of starteq ofzo. Toch Jarno :-) ?
JagerAutomotive.nl (0) PRO, 11 jaar geleden
Als de ringen op het regelventiel gescheurd zijn, slaat de motor niet meer aan. Ik heb nog nooit meegemaakt dat bij P1187 de motor wel aansloeg en dat toch de dichtringen gescheurd waren. Jij al wel?
harry folkers (0) PRO, 11 jaar geleden
lektest met draaiende motor en nog geen storing gehad met de kast aan de auto
JagerAutomotive.nl (0) PRO, 11 jaar geleden
Om de injectors echt uit te kunnen sluiten moet je ze laten testen.
McTech (0) PRO, 11 jaar geleden
Nee, idd Jarno. Foutje, weer iemand blij gemaakt met een dode mus.
Mijn excuses.
JagerAutomotive.nl (0) PRO, 11 jaar geleden
Dode mus? Met secondelijm zeker?
McTech (0) PRO, 11 jaar geleden
Deze code wel ooit gehad op een W202 (220CDI OM611), echter met de tekst, raildruk te hoog. Dit werdt veroorzaakt door interne slijtage van hoge drukpomp. Hier ging ook het EDC lampje branden.
McTech (0) PRO, 11 jaar geleden
Jaja, rare vogel secondelijm. Whaha.
harry folkers (0) PRO, 11 jaar geleden
o ringen regel ventiel vv probleem op gelost bedankt voor het mee denken.
JagerAutomotive.nl (0) PRO, 11 jaar geleden
En de auto startte nog wel normaal?
harry folkers (0) PRO, 11 jaar geleden
ja starte gewoon normaal