Goeiedag mensen,
ik heb sinds 2 weken een cooper S uit 2003 r53
na dag 1 viel de stuurbekrachtiging uit, daarna ging de accu leeg en viel steeds meer uit van de auto tijdens t rijden zoals de navigatie airco verlichting remdruk enz...
de zekering van de accu was ook geklapt,
ik heb me laten vertellen dat de dynamo kapot was, waardoor de accu mee moest werken en die langzaam leeg ging, en dat de stuurbekrachtiging t meeste verbruikte dus die viel als eerst uit en dan de rest,
ik heb de dynamo vervangen en daarna de zekering en toen was het goed, maar na een keer wat vlotter door te rijden en de auto in hogere toeren door te trekken viel weer de stuurbekrachting weg, en klapte dus de zekering,
ding aan de computer gehad en de dynamo gaf stationair rond de 12.9 en als je wat gas gaf met moeite 13.7 max en als je aan het stuur draaide zakte die terug naar 11.2 , ik heb t idee dat de dynamo niet vervangen had hoeven worden maar iets anders, de dynamo levert te weinig , maar als ik de auto op zn staart trap dan klapt de zekering eruit, de mini dealer zei controleer alle massa punten enz. dat had ik al 10 keer gedaan maar ik kom geen steek verder, is dit probleem bekend bij mensen? spanningsregelaar??
ik hoop graag iemand te vinden die een oplossing voor mij ...
alvast super bedankt en ik hoor t graag van jullie, gr davy
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
Pomp van stuurbekrachtiging gaat dikwijls kapot, laat dat eerst eens nakijken. Dit kan mogelijk de oorzaak zijn.
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Mini Cooper of stel zelf een nieuwe vraag.
13 jaar