close auto
close

Surf Advertentievrij op Problemcar.nl!

Geen afleiding meer, alleen de antwoorden die je zoekt. Word VIP en geniet van een volledig advertentievrije ervaring.

Word VIP voor slechts €1,99 per maand!

Word vip

Mitsubishi L200: startprobleem

Bouwjaar: 1998

Bij het starten draait de motor rond maar krijgt geen diesel.

Vermoedelijk zijn er problemen met het electronish klepje in de dieselpomp. De dieselpomp is van Bosch. Hoe kan je de zaak demonteren? Heeft er misschien iemand schema's of plans van dit en of het electrisch gedeelte van de L200.

Ik zou graag de immobilizer uitschakelen maar weet niet hoe.

Kan je met een obd2 de L200 uitlezen?

Geplaatst door

Patty8513 (0)

al 21 jaar lid

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.

Reacties

ik heb ook een L200. Van nieuw af al startproblemen.

In de winter zelfs niet weg te krijgen. Mijn probleem was dat vanuit het fabriek de verkeerde (opzettelijk) gloeibougies werden gestoken, ook in de oudere types.

Bij mij zijn deze vervangen door de correcte en hoef zelfs niet meer voor te gloeien.

marcvan1 0
badge

21 jaar

ik heb ook een L200. Van nieuw af al startproblemen.

In de winter zelfs niet weg te krijgen. Mijn probleem was dat vanuit het fabriek de verkeerde (opzettelijk) gloeibougies werden gestoken, ook in de oudere types.

Bij mij zijn deze vervangen door de correcte en hoef zelfs niet meer voor te gloeien.

Patty8513 0

21 jaar

ik heb ook een L200. Van nieuw af al startproblemen.

In de winter zelfs niet weg te krijgen. Mijn probleem was dat vanuit het fabriek de verkeerde (opzettelijk) gloeibougies werden gestoken, ook in de oudere types.

Bij mij zijn deze vervangen door de correcte en hoef zelfs niet meer voor te gloeien.

marcvan1 0
badge

21 jaar

ik heb ook een L200. Van nieuw af al startproblemen.

In de winter zelfs niet weg te krijgen. Mijn probleem was dat vanuit het fabriek de verkeerde (opzettelijk) gloeibougies werden gestoken, ook in de oudere types.

Bij mij zijn deze vervangen door de correcte en hoef zelfs niet meer voor te gloeien.

Chevy1620 0

21 jaar

Ik heb een nieuwe L200 van 2003 116pk. De auto start van begin af aan slecht. Mijn Dealer zegt dat er een nieuwe dieselpomp op moet omdat deze leegloopt en dan steeds opnieuw diesel moet oppompen. Daardoor duurt het langer eer hij start. Graag zou ik willen weten wat voor type gloeibougies gebruikt worden en wat de beste gloeibougies zijn. Mijn lampje brand steeds 5 seconden voor hij uit gaat als hij koud is.

De Beer 0

20 jaar

voor zover ik ben geinformeerd zijn de problemen door een gewijzigd gloeisysteem opgelost, ik heb geen weet van nieuwe problemen.

wat betreft; de beste gloeikaarsen; er moet alleen voor gezorgd worden dat het juiste type wordt gemonteerd

de gloeitijd wordt bepaald door de motortemperatuur en verschilt naargelang de temperatuur,die steeds wisselt

het komt wel eens voor dat er een achtergebleven verontreiniging zich op de zitting van de retourklep gaat zitten, op zich een simpele klus, doch door de garantiebepaling wordt werken aan de pomp uitsluitend toegestaan door aangestelde reparatiebedrijven

marcvan1 0
badge

20 jaar

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Mitsubishi L200 of stel zelf een nieuwe vraag.