Nissan 0: consult

heeft er mischien iemand ervaring met het herstellen van een consult 2 toestel mijne doet plots niets meer

garage poel

Geplaatst door garage poel (0) PRO , lid sinds 14 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Nissan 0? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

11 Reacties

P. Kelder (0) PRO, 13 jaar geleden

Beste garage poel

Beantwoordt ook even al uw vorige gestelde vragen..

Moderator Problemcar

Nissanwielmonteur (0) PRO, 13 jaar geleden

Ja dan moet je contact opnemen met de technische dienst van Nissan. Dan krijg je een formulier wat je in moet vullen voor SPX. Faxen en dan antwoord afwachten. Gaat meestal redelijk snel. Ik denk binnen een week. Je krijgt dan een ruiltoestel.

JEROEN5326 (0) PRO, 13 jaar geleden

Ja,

opsturen naar SPX (= leverancier)

SUC 6 ,
Jeroen

garage poel (0) PRO, 13 jaar geleden

consult probleem opgelost gewoon stekker van baterij effe iutgetrokken en terug gestoken maar begrijp niet waarom ik de vorige gestelde vragen moet beantwoorde als ik geen oplossing gekregen heb gr valere

P. Kelder (0) PRO, 13 jaar geleden

[quote=garage poel]maar begrijp niet waarom ik de vorige gestelde vragen moet beantwoorde als ik geen oplossing gekregen heb[/quote]
Indien u de insteek van het forum begrijpt had u wellicht anders gereageerd.
Leden die u van info hebben voorzien horen natuurlijk graag de afloop..

Indien u vragen stelt hoopt u ook op een antwoordt, dit werkt ook zo andersom.

Hopelijk heeft u hier nu wel begrip voor en bent u alsnog bereid om op uw vragen te reageren.

Moderator Problemcar.

garage poel (0) PRO, 13 jaar geleden

heb 40 jaar ervaring en laat me wel niet belachelijk maken die denkt alles te weten kan ook op een deftige manier anrwoorden gr valere

P. Kelder (0) PRO, 13 jaar geleden

Garage Poel

Dank voor uw feedback.

Moderator Problemcar

Nissanwielmonteur (0) PRO, 13 jaar geleden

40 jaar ervaring of niet heeft weinig te maken met het opvatten van kritiek, of het verkeerd begrijpen van een vraag.

maarten4874 (0) PRO, 13 jaar geleden

ik erger mij altijd aan mensen die hun jaren ervaring mee willen laten tellen. 40 jaar ervaring in onze branche zegt niks. Al heb je 50 jaar ervaring,als je niet mee gaat met de techniek heb je niks aan je ervaring. Ik laat me in het ziekenhuis ook liever opereren door een jonge dokter die up to date is.

P. Kelder (0) PRO, 13 jaar geleden

Zo is het jongens....

40 jaar ervaring kan ook zijn, al 40 jaar iets verkeert doen.....

Mensen die zichzelf daarin erg opblazen zijn altijd bang voor speldeprikken.

Gr. paul

moderator (0) PRO, 13 jaar geleden

[quote=garage poel]maar begrijp niet waarom ik de vorige gestelde vragen moet beantwoorde als ik geen oplossing gekregen heb gr valere[/quote]
Poel Valere: U heeft dan wellicht bij uw andere vragen op dit forum geen oplossing toegezonden gekregen maar het alleszins ook denkbaar dat u ZELF een oplossing had gevonden.
Feedback geven, ook al heeft u geen oplossing(en), kost weinig moeite. Het zou zelfs wel eens zo kunnen zijn dat, wanneer u meldt dat er (nog steeds) geen oplossing is, de mensen er weer attent op gemaakt worden en dan wederom moeite willen doen om mee te gaan denken.
Met uw manier van reageren wordt zoiets niet erg bevorderd.

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Nissan 0 of stel zelf een nieuwe vraag.