zoals de titel al zegt: astra g 2.0 DTL slaat aan, na 20 sec weer af dan niet meer aanslaan na 5 minuten slaat ie wel weer aan en begint t verhaal weer opnieuw
wat kan dit zijn? ik heb de auto rijdend weggezet vanavond en 3 uur later wil ik naar me werk rijden en stond ik na 200 meter stil...
help!
Geplaatst door serpentoflight (0) , lid sinds 15 jaar geleden
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Opel Astra? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Opel Astra of stel zelf een nieuwe vraag.
12 Reacties
Punt (35) PRO, 11 jaar geleden
Zie je voordat de motor er mee stopt het mm lampje nog oplichten?? Ik ben bang dat gezien de leeftijd van de auto de brandstof-pomp de geest heeft gegeven . Soms geeft uitlezen dat defect aan maar ook is het mogelijk dat er geen gegevens zijn . Succes.
serpentoflight (0), 11 jaar geleden
dat gevoel krijg ik dus zelf ook... ikga vanmiddag even kijken of ik het motormanagement lampje zie branden, ondanks de leeftijd heeft de auto pas 160.000 gelopen...
Punt (35) PRO, 11 jaar geleden
Ik ben van mening dat alleen de leeftijd een rol speelt en niet de kilometers . Doe de starttest met remmenreiniger en weet zeker dat niet lucht in de ingang van de pomp de oorzaak is (brandstof overloop van de verstuivers.)
Misschien valt het mee. Groet.
serpentoflight (0), 11 jaar geleden
ik hoop ook dat het mee valt... als het wel de pomp blijkt te zijn, een nieuwe is schreeuwend duur heb ik gelezen... is het dan niet een goedkopere oplossing? een andere pomp bijvoorbeeld?
serpentoflight (0), 11 jaar geleden
ik heb hem net nog een x geprobeerd te starten maar hij slaat nu helemaal niet meer aan... dus ik kan ook niet kijken of er een lampje gaat branden... zaterdag komt er een maat van me om hem uit te lezen.. dus ik hou jullie op de hoogte
Co75 (0) PRO, 11 jaar geleden
Klinkt als een pomp probleem, er zit een brandstofafsluiter in de pomp die voor deze problemen kan zorgen.
serpentoflight (0), 11 jaar geleden
ik heb de auto vandaag uitgelezen, en een injector leiding los gehad, er kwam wel diesel uit maar niet echt denderend veel dat je zegt van jaa er staat druk op..
de pomp is inderdaad overleden..
nazqul (0), 11 jaar geleden
een adres kan ik je niet geven,
maar mischien dat je eentje van de sloop kan halen.
moet je ook wel vragen naar de historie van de auto
dit hebben wij ook gedaan met de frontera. was 400 en 1 jaar garantie.
het plaatsen heb ik ook zelf gedaan wegens de anders te dure kosten.
ik vond dit nog meevallen qua werk en moeilijkheid
serpentoflight (0), 11 jaar geleden
ik wil er geen van de sloop halen, omdat deze pompen erom bekent staan dat ze kapot lopen en ik van plan ben om nog minimaal 2 ton met de auto te rijden, ik heb geen zin om over een paar jaar met hetzelfde probleem te zitten... maar toch bedankt!
serpentoflight (0), 11 jaar geleden
kan iemand als ze een oplossing weten waar ik het goedkoop en goed kan doen het evt naar me mailen ? want op de site mag t niet begrijp ik net van een moderator...
zespitter (0), 11 jaar geleden
omgeving ede lunteren heb je bedrijf heb ik ook 2 jaar geleden laten doen succes
serpentoflight (0), 11 jaar geleden
auto is inmiddels gerepareerd! er zit een gereviseerde ruilpomp in! laten doen in groningen met een jaar garantie! en niet duur..
dus opgelost! gr rens