Hallo,
Nadat ik mijn tank uit pure nood volledig heb leeggereden en mijn tigra zonder benzine kwam te staan is deze vrij beroerd gaan lopen. het volgende is het geval
Bij stationair onregelmatige loop.
In de 2e versnelling stotteren.
Wanneer ik de koppeling intrap heeft de motor de neiging om zover terug te vallen dat ie bijna uitvalt. af en toe gaat op dat moment ook het m.m lampje branden
Sindsdien heb ik het brandstoffilter vervangen, de bougies vervangen de bougiekabels gereinigd. De egr klep was vlak ervoor nog gereinigd. Heeft iemand van jullie wellicht een idee welke zaken ik nog meer moet nakijken op t moment dat een tank volledig leeggetrokken is?
Bij voorbaat bedankt voor jullie reacties
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
klinkt een beetje als de problemen die ik heb...
http://www.problemcar.nl/index.php?topic...
verstuivers nakijken of ze nog goed verstuiven want als er vuil in zit dan verstuiven ze neit goed meer gaan gaat hij drupelen en heb je al een probleem.
gr tijne
18 jaar
ik heb de computer uitgelezen en krijg de codes 33/34= inlaatluchtdruksensor, de code 46= bobine en de code 47= egr systeem. Nou goed de inlaatsensor en de egr zullen we verband houden met elkaar toch? alleen kan ik de bobine storing niet echt plaatsen? iemand enig idee wat daar mis mee kan zijn? rekening houdede met mijn bovenstaande verhaal over het lopen van de motor?
18 jaar
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Opel Tigra of stel zelf een nieuwe vraag.
18 jaar