In beide gevallen moet subframe er onderuit.........
Motor, tandheugel, stuurpomp ( let op kabelboom aan steun linker zijde ) en stab.stang losmaken van subframe en ophangen. Radiateur kan ook blijven zitten en ophangen maar wel oppassen met onderste bev. steunen ivm. afbreken aan de radiateur.
Voorpijp uitlaat verwijderen tot aan 1e demper.
In beide gevallen moet subframe er onderuit.........
Motor, tandheugel, stuurpomp ( let op kabelboom aan steun linker zijde ) en stab.stang losmaken van subframe en ophangen. Radiateur kan ook blijven zitten en ophangen maar wel oppassen met onderste bev. steunen ivm. afbreken aan de radiateur.
Voorpijp uitlaat verwijderen tot aan 1e demper.
17 jaar