👉 Waarom lid worden?
Klik hieronder en word vandaag nog GRATIS lid!
>
De stuurbekrachtiging werk niet goed . Kan het zijn dat er olie bijgevuld moet worden ? Ik vind geen reservoir
Geplaatst door
al 12 jaar lid
Ik heb een mailje gestuurd . Zo kan je hem wel vinden denk ik.
12 jaar
Ok bedankt zo kan ik deze avond aan de slag .
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Opel Zafira of stel zelf een nieuwe vraag.
Ik heb een mailje gestuurd .
Zo kan je hem wel vinden denk ik.
12 jaar