Na flink opwarmen van mijn motor in de file begon het motor management lampje te branden. Hierna bleef het toerental stationar hoger hangen dan normaal (circa 1500 - 2000 toeren). Het probleem lijkt zich te verergeren wanneer de motor warm loopt. Soms verdwijnt het ook weer...
De motor start sindsdien ook slechter dan normaal.
Bij thuiskomst een dunne slang van het luchtflter richting ......(?) een stukje ingekort omdat deze lek bleek te zijn.
Vorig jaar heb ik een soort gelijk probleem gehad. Toen is de pakking van de inlaatspruitstuk vervangen. Dit heeft toentertijd het probleem opgelost. Kan deze nieuwe aluminium pakking nu al weer stuk zijn of kan het iets anders zijn?
Help! Ik ben verdrietig!
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
Niet verdrietig worden maar gewoon even uit laten lezen...
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Opel Astra of stel zelf een nieuwe vraag.
16 jaar