Na flink opwarmen van mijn motor in de file begon het motor management lampje te branden. Hierna bleef het toerental stationar hoger hangen dan normaal (circa 1500 - 2000 toeren). Het probleem lijkt zich te verergeren wanneer de motor warm loopt. Soms verdwijnt het ook weer...
De motor start sindsdien ook slechter dan normaal.
Bij thuiskomst een dunne slang van het luchtflter richting ......(?) een stukje ingekort omdat deze lek bleek te zijn.
Vorig jaar heb ik een soort gelijk probleem gehad. Toen is de pakking van de inlaatspruitstuk vervangen. Dit heeft toentertijd het probleem opgelost. Kan deze nieuwe aluminium pakking nu al weer stuk zijn of kan het iets anders zijn?
Help! Ik ben verdrietig!
Geplaatst door Carellica (0) , lid sinds 15 jaar geleden
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Opel Astra? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Opel Astra of stel zelf een nieuwe vraag.
1 Reactie
garageburgwal (0) PRO, 15 jaar geleden
Niet verdrietig worden maar gewoon even uit laten lezen...