👉 Waarom lid worden?
Klik hieronder en word vandaag nog GRATIS lid!
>
torsieas krijg ik niet uit het huis van de achteras van een 205 is hier misschien een foefie voor of wordt het slijpen.
Geplaatst door
al 20 jaar lid
Waarom moet de torsie-as eruit, Johan. Als het lager vastzit, dan is daar een foefje voor om het weer draaibaar te maken. Grtn.Ad
19 jaar
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Peugeot 205 of stel zelf een nieuwe vraag.
Waarom moet de torsie-as eruit, Johan. Als het lager vastzit, dan is daar een foefje voor om het weer draaibaar te maken. Grtn.Ad
19 jaar