Hallo,
Ik heb een peugeot 206 sinds kort probeerde ik de auto in de ochtend te starten op het moment dat ik weg wilde rijden kwam ik erachter dat de auto op 3 cilinders reed. ik ben er mee naar de peugeot dealer geweest daar laten uitlezen, er werd mij verteld dat 8 van de 10 keer het aan de bobine ligt. Nadat er een bobine op is gezet bleek dat mijn eigen bobine goed werkt de monteur vertelde dat mijn auto te veel zuurstof kreeg en te veel benzine. Naderhand ben ik de verstuiver gaan vervangen uiteindelijk bleek dat het de verstuiver was.
Dit is de 2e dag dat ik met mijn auto rijd ik begon een stukje te rijden en merkte dat ik geen power had als ik de gaspedaal intrapte en stationeer trilt de auto als hij draait.
Ik hoop dat iemand me wat informatie kan geven van waar of hoe het aan kan liggen dat de auto zomaar op 3 cilinders draait want wat ik nu denk is dat er nu weer een verstuiver niet werkt.
Met vriendelijke groet,
Jari
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
Als de ontsteking goed werkt, dan is een defecte injector wel de 1e gedachte.
Mogelijk weer dezelfde cylinder, omdat niet de injector maar de bedrading defect is.
Het is weer dezelfde injector als het goed is.
waar kan ik naar de bedrading zoeken welke bedrading moet ik naar kijken
Is het misschien de kabelboom? kan het gevonden worden met het uitlezen bij de dealer?
Mvg.Jari
14 jaar
is het niet de injector die recht onder het ruitensproeier kopje zit defect geweest? Kit de ruitensproeier kop dan af, en meet de injector er naar ook door...
Kijk eens of de injector niet al inspuit terwijl het contact aanstaat ?
Zo ja, zal er kortsluiting in de bedrading van die injector zitten ( kabel teggen massa )
Gr Stefan
14 jaar
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Peugeot 206 of stel zelf een nieuwe vraag.
14 jaar