De benzinepomp in de tank , bereikbaar onder de achterbank werk niet bij het starten. Als ik een aparte draad vann de plus accu op het kontakt houd loopt de pomp wel, dus de pomp is niet defect, hij krijgt aleen geen spanning bij het starten. Wie heeft een berdadingsschema van deze auto? Dit zou ik graag hebben om een en ander uit te pluizen. Vr. Gr. A.
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
Heb je ook al gecontroleerd of de pomp wel spanning krijgt gelijk na het aanzetten van contact?
Pomp hoort dan een seconde of 3 spanning te krijgen.
Voor het juiste schema zijn het chassisno. en het damnummer (OPR.nummer) nodig.
Damno. zal óf onder de motorkap op, of t.h.v. de linker voorpoot staan, of zijkant Lv portier.
Hans, is jou bekend welke zekering van de benzinepomp is om het probleem van die kant te tackelen. Als ik de pomp via een andere draad rechtstreeks van de accu aanzet tijdens het starten gaat de motor lopen. Als ik dan deze draad onderbreek blijft de motot doorlopen. Hierna kan ik de motor diverse keren starten zonder deze extra draad en dan ineens niet meer. Ra ra hoe kan dat ?
15 jaar
Een gok gedaan voor wat betreft elektr.schema, want zoals al hierboven aangegeven: Voor het juiste schema zijn het chassisno. en het damnummer (OPR.nummer) nodig.
Damno. zal óf onder de motorkap op, of t.h.v. de linker voorpoot staan, of zijkant Lv portier.
Het zou zekering F9 kunnen zijn in zekeringkast motorruimte.
En de voeding hiervan komt vanaf het dubbelrelais en die hangt aan de onderzijde van de plaat waar ook de motor ECU op vast zit.
Zou kunnen dat dit relais defect is ,of slecht contact.
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Peugeot 106 of stel zelf een nieuwe vraag.
15 jaar