div dingen al gecontr
lekkage inlaat, geen lek
tempratuur zender, is goed blijft niet op koud meer brandstof geven
klep speling
olie ververst
lambda sensor stekkers gecontr
heeft wel een tyd met foutcode, mengsel brandstof-lucht verhouding niet oke gereden
krygt te veel brandstof katalysator binnen een minuut helemaal rood van binnen
Geplaatst door nelus84 (0) PRO , lid sinds 16 jaar geleden
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Peugeot 106? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Peugeot 106 of stel zelf een nieuwe vraag.
4 Reacties
dick@home (0) PRO, 16 jaar geleden
al eens een maf sensor geprobeerd hoe is hij als de stekker van de maf los is ??
8je (0) PRO, 16 jaar geleden
Rijdt de auto verder goed?
Wat is de lamda waarde?
oldtimer (0) PRO, 15 jaar geleden
nokkenas timing ? Massa aansluitingen op de bak ??
nelus84 (0) PRO, 15 jaar geleden
ik heb iets gevonden wat het probleem kan hebben veroorzaakt.
de brandstofdruk in de brandstofrails is te hoog , dus bij inspuiten constand te veel brandstof. er zit een soort buffer in de rails die wordt afgeregelt door middel van een overdruk klep