div dingen al gecontr
lekkage inlaat, geen lek
tempratuur zender, is goed blijft niet op koud meer brandstof geven
klep speling
olie ververst
lambda sensor stekkers gecontr
heeft wel een tyd met foutcode, mengsel brandstof-lucht verhouding niet oke gereden
krygt te veel brandstof katalysator binnen een minuut helemaal rood van binnen
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
al eens een maf sensor geprobeerd hoe is hij als de stekker van de maf los is ??
Rijdt de auto verder goed?
Wat is de lamda waarde?
nokkenas timing ? Massa aansluitingen op de bak ??
ik heb iets gevonden wat het probleem kan hebben veroorzaakt.
de brandstofdruk in de brandstofrails is te hoog , dus bij inspuiten constand te veel brandstof. er zit een soort buffer in de rails die wordt afgeregelt door middel van een overdruk klep
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Peugeot 106 of stel zelf een nieuwe vraag.
16 jaar