relais vervangen omdat dit maar 1 tel gloeide.
ander relais gemonteerd , na een dag weer hetzelfde probleem.
wie weet de oplossing
bvd de autodokter
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
komt er niet te veel spanning op de 85-86 aansluiting (stuurstroom) waardoor de spoel overbelast raakt ? controleer dan ook gelijk even de 87-30 aansluiting (hoofdstroom) op spannings hoogte etc. massa punten nog goed?
denk dat er sluiting zit in een gloeisteft. al een paar keer meegemaakt. even de weerstanden van de stiften onderling vergelijken. teveel spanning lijkt me erg vreemd tenzij de dynamo veel te veel bijlaadt, maar dan heb je waarschijnlijk wel meer problemen.
Waarschijnlijk heb je een slechte verbinding in de ronde stekker achter de L koplamp ( bij balk naar benenden)
Dit is een veelvoorkomend euvel. Ik trek altijd twee dikke draden buiten de stekker om.
ja, dat klopt. maar daar gaat niet het gloeirelais van stuk. tenzij de diagnose verkeerd is en het relais gewoon niet kapot.
ik sluit me bij harry4203 aan. Wij hebben ook al eens mee gemaakt dat er sluiting zat in 1 gloeipit waardoor de gloeitijd opeens nog maar 1 seconde was.
leuk zoekplaatje trouwens de eerste keer.
Het kan nog leuker: Gloeipitten die pas sluiting gaan geven als er idd stroom/warmte op komt.
16 jaar
Toch de veelvoorkomende kwaal nl. slechte stekkerverbinding !! aan de ronde stekker.
Iedereen toch bedankt voor uw tijd . De autodokter vd kempen.
stekkerverbinding komt inderdaad veel voor(laatste maand 2x)je meet wel 12volt op ingang relais maar niet op de uitgang(overgangsweerstand in stekker)waardoor dikwijls foute diagnose word gesteld(heb hier nieuwe klant die daarvoor al 3x bij peugeot consesie was binnengeweest
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Peugeot Partner of stel zelf een nieuwe vraag.
16 jaar