Peugeot 307: kachelmotor of regelunit defect

Bouwjaar: 2004, Brandstof: Diesel, Motorcode: 2.0Hdi

Ik ben er nog steeds niet helemaal uit:
Af en toe stopt mijn kachelventilator er opeens helemaal mee.
Als ik dan het stekkertje los trek en weer vast maak, doet hij het vaak wel weer even.
Betekend dit nu dat de kachelmotor vervangen moet worden? (door kapotte weerstand of iets dergelijks)
Ik heb zojuist namelijk ook hier op het forum gelezen dat het een ook een regelunit of een relais kan zijn?

Er staat wel spanning op de kabel van de kachelventilator...

Wie kan mij uitsluitsel geven?
Ik heb een Clima Control...

Geplaatst door

jeronimo33 (0)

al 20 jaar lid

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.

Reacties

http://www.problemcar.nl/viewtopic.php?i...

Meestal is solderen/vertinnen een tijdelijke oplossing en kan dus nu weer het probleem zijn. Zeker bij zo'n elektrisch zwaar belaste verbinding. Helaas behoort óók een defecte kachelventilator tot de mogelijkheden.

hans4074 0
badge

13 jaar

[quote=hans4074]http://www.problemcar.nl/viewtopic.php?i...

Meestal is solderen/vertinnen een tijdelijke oplossing en kan dus nu weer het probleem zijn. Zeker bij zo'n elektrisch zwaar belaste verbinding. Helaas behoort óók een defecte kachelventilator tot de mogelijkheden.[/quote]
Hoi Hans,

Kan het dan ook nog die regelunit of een relais zijn?
En weet je misschen hoe ik aan nieuwe stekkers voor in de kachelmotor kan komen?

jeronimo33 0

13 jaar

Het probleem is opgelost.
Nieuwe kachelmotor en stekkers erin en blazen maar.

Bedankt allemaal...

jeronimo33 0

12 jaar

De volgende keer graag 1 topic voor 1 probleem...en niet 3

Moderator Problemcar.

Hans4040 1090
badge vip badge

12 jaar

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Peugeot 307 of stel zelf een nieuwe vraag.